|

کاپیتان استقلال همچنان در اوج

کاپیتان محبوب استقلالی ها در لیگ برتر همچنان در اوج آمادگی قرار دارد و رکوردهای جدیدی را به نام خود ثبت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسین حسینی، دروازه بان اول استقلال، در دیدار روز گذشته این تیم مقابل آلومینیوم اراک، برای چهاردهمین بار در این فصل دروازه خود را بسته نگه داشت و به تنهایی در صدر جدول کلین شیت لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ نکته جالب توجه اینجاست که حسینی در مقابل تیم آلومینیوم اراک آمار فوق العاده ای دارد. او در 5 بازی اخیر استقلال مقابل این تیم، موفق به ثبت 5 کلین شیت پیاپی شده است. آخرین باری که دروازه استقلال در برابر آلومینیوم اراک باز شد، به دی ماه 1400 و دیدار رفت دو تیم برمی گردد. در آن بازی میثم مجیدی موفق شد دروازه حسینی را باز کند.

از آن زمان تاکنون، استقلال در 5 بازی متوالی مقابل آلومینیوم اراک گلی دریافت نکرده و 3 پیروزی 1 بر صفر و 2 تساوی بدون گل را کسب کرده است. در مجموع 8 تقابل لیگ برتری استقلال و آلومینیوم اراک، اراکی ها تنها موفق به زدن یک گل شده اند که آن گل هم توسط میثم مجیدی در بازی رفت لیگ بیست و دوم به ثمر رسید.

عملکرد درخشان سیدحسین حسینی در این فصل، یکی از عوامل اصلی موفقیت استقلال در لیگ برتر بوده است و او بدون شک یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان بهترین دروازه بان لیگ در این فصل خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی