|

مورایس بر لبه پرتگاه

مورایس که بعد از تساوی با تراکتور حسابی مورد انتقاد قرار گرفته بود با باخت به صنعت نفت آبادان خود را بر لبه پرتگاه می‌بیند.

لینک کوتاه کپی شد

7 باخت در 10 بازی. این آمار را به هر کدام از مربیان لیگ شاید بتوان نسبت داد اما ثبت آن توسط ژوزه مورایس بیشتر شبیه دروغ سیزده است تا یک واقعیت فوتبالی.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، با این حال، این اتفاق در بازی با صنعت نفت رقم خورد و سپاهان هفتمین باخت خود را هم تجربه کرد. باز هم پای یک تیم انتهای جدولی و نه چندان قدرتمند در میان بود. این بار صنعت نفت و فراز کمالوند بودند که توانستند سپاهان را شکست دهند، اتفاقی که برای هیچ تیمی در آبادان رخ نداده بود اما مورایس باز هم یکی از این اولین‌ها را به نام خود ثبت کرد. 

این اتفاق باعث شد تا هواداران اصفهانی که پیش از این هم انتقادات از سرمربی پرتغالی را شروع کرده بودند بعد از این باخت، با خشم و آتش بسیار بیشتری سراغ حمله به دستیار ژوزه مورینیو در سالهای نه چندان دور بروند. 

باختی که احتمالا سپاهان را از کورس قهرمانی دور کرد و به همین دلیل انتقادات را به اوج خود رسانده است. یکی از انتقادات مهم از مورایس این است که چرا به ترکیب برنده سه هفته اخیرش دست زده و به سیاوش یزدانی که یکی از بهترین بازیکنان بوده بازی نداده است. 

همچنین گفته می‌شود که بعضی از بازیکنان سپاهان در جمع‌های خصوصی از این که مورایس گویا در فاز دیگری است و بازیکنان این تیم به حرف‌های سرمربی‌شان اهمیتی نمی‌دهند صحبت کرده‌اند. 

با این شرایط به نظر می‌رسد که اگر وضعیت سپاهان در یکی دو هفته آینده درست نشود، مورایس بهار را در اصفهان به پایان نخواهد برد و احتمالا در صورت به توافق رسیدن باشگاه با جانشین او، این مربی باید ایران را به مقصد کشورش ترک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها