|

نکونام به گربه سیاه رسید!

نکونام آماری خوبی را به عنوان سرمربی در مقابل تیم مس رفسنجان ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال که در یازدهمین بازی خانگی فصل خود باید به مصاف مس رفسنجان برود امیدوار است رنگ چهاردهمین پیروزی در لیگ بیست و سوم را ببیند و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ آبی‌ها در جدال‌های لیگ برتری خود با مس رفسنجان هیچ‌گاه دچار چالش خاصی نشده و از 7 تقابل قبلی خود با این تیم به 5 برد رسید‌ه‌اند و در 2 مسابقه دیگر به کسب نتیجه مساوی رضایت داده‌اند تا به نوعی نارنجی‌پوشان دیار رفسنجان یک رقیب دلخواه برای این تیم به حساب بیایند. 

با این وجود مس رفسنجان به هیچ وجه تیم دست و پا بسته‌ای در برابر جواد نکونام نبوده و تا جایی که امکان داشته این مربی را اذیت کرده است. به طوری که نکونام در 9 تقابل قبلی خود با این تیم تنها یک‌ مرتبه طعم پیروزی را چشیده است و 4 بار با شکست زمین مسابقه را ترک کرده است. علاوه بر آمار برد و باخت، تیم‌های تحت هدایت نکونام در برابر مس رفسنجان از لحاظ گلزنی هم عملکرد ضعیف‌تری داشته‌اند و در قبال 9 گلی که دریافت کرده‌اند تنها 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند.

نکونام که با تیم‌های خونه به خونه، نساجی، فولاد و استقلال در برابر مس رفسنجان قرار گرفته امیدوار است در مسابقه امروز خود مقابل این تیم به دومین برد خود دست پیدا کند و همچنان تیمش شانس اول قهرمانی در لیگ برتر باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی