|

صحبت های مهدی شیری جنجالی شد!

مهدی شیری درباره آخرین وضعیت خودش صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مصاحبه اخیر مهدی شیری حسابی جنجالی شده است چرا که این بازیکن در اظهارنظری عجیب گفته بعدا اعلام می کند طرفدار استقلال است یا پرسپولیس!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ گفتگوی مهدی شیری را می خوانید:

سال ۱۴۰۲ چطور بود؟

خدا را شکر چه از نظر فوتبالی و چه زندگی شخصی برای من سال خوبی بود و امیدوار هستم این روند در سال جدید نیز برای من ادامه داشته باشد.

نوروز و سال جدید چه خاطره‌ای را برایت تداعی می‌کند؟

نوروز از بچگی برای من حس خوب و جالب توجهی داشته است. همیشه منتظر عید و آغاز سال جدید بودم و این حس نو شدن و تازگی را دوست داشته‌ام.

بهترین عیدی که گرفتی چه بود؟

بهترین عیدی را همیشه از پدر و مادرم گرفته‌ام. حتی اگر هزار تومان هم باشد برای من بهترین عیدی همان بوده است.

بهترین اتفاق فوتبالیت در سال ۱۴۰۲ چه بود؟

به نظرم بهترین اتفاق در این سال بازی آخرمان بود که موفق شدیم تیم خوب شمس ‌آذر قزوین را شکست دهیم و در آستانه عید نوروز به هواداران تراکتور عیدی بدهیم. همچنین توانستیم شرایط خود را با این پیروزی بهتر کنیم و سال را در بین مدعیان به پایان برسانیم.

بدترین اتفاق فوتبالی در این سال چه بود؟

در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با حضور پرشور هواداران خود این فرصت را داشتیم تا با شکست تیم خوب الشارجه امارات جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی را کسب کنیم که متاسفانه برابر این تیم خوب شکست خوردیم و شرمنده هواداران تراکتور شدیم. این بازی بدترین اتفاق برای من در سال گذشته بود.

در زندگی فوتبالیت حسرت چیزی را خورده‌ای؟

نه. همیشه سخت کار کردم و تمام توان خودم را چه در زندگی شخصی و فوتبالی گذاشته‌ام تا هیچ وقت به گذشته نگاه نکنم و حسرت نخورم.

الگویی داری؟

بله،کریستیانو رونالدو! او نماد یک انسان سخت کوش است که همیشه سخت کار کرده و تمرکز داشته و همین موضوع او را در بهترین فرم ممکن خود قرار داده است.

از وضعیت خود در این فصل در تراکتور بگو.

خدا را شکر همه چیز خوب است و از حضور در این تیم پرطرفدار و بزرگ خوشحال هستم. همه مجموعه باشگاه در این فصل در تلاش هستند تا اتفاق بزرگی را برای این تیم رقم بزنند تا دل هواداران شاد شود. من نیز به عنوان عضو کوچکی از خانواده پرشورها خوشحال می‌شوم که سهم کوچکی در این اتفاق داشته باشم.

از هواداران این تیم بگو، رابطه‌ات با آنها چگونه است؟

هواداران تراکتور کم نظیر هستند. ما یکی از بهترین هواداران فوتبال در دنیا را داریم که دلسوزانه پای این تیم در سرما و گرما هستند و تراکتور را تشویق می‌کنند. تراکتور با هواداران خود معنی پیدا کرده و اگر نباشند تراکتوری هم نیست. جای آنها تا ابد در قلب من خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در انتهای این فصل آنها را خوشحال کنیم.

کار با خمز را چطور میبینی ؟

او مربی بزرگی است و رزومه کاری او به خوبی بیانگر این موضوع ‌بوده و جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد. او نسبت به اتفاقا کاملا حرفه‌ای و جدی برخورد می‌کند و به نظرم تراکتور با خمز می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

تراکتور در این فصل مدعی ظاهر شده است، به قهرمانی چقدر امیدوار هستید؟

به شخصه همیشه به دیدار بعدی فکر می‌کنم و بازی به بازی جلو می‌روم. در تراکتور نیز شرایط همین‌گونه است. تیم انگیزه بالایی دارد و امیدوار هستم بتوانیم در بازی‌های باقی مانده بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

جز معدود بازیکنانی هستی که هم با استقلال قهرمان لیگ شده‌ای هم با پرسپولیس، نظرت چیست؟

من در هر تیمی که بودم سعی کردم به لباس آن تیم احترام بگذارم. همیشه تلاش کردم تمام توان خودم را برای تیمی که در آن حضور دارم بگذارم و به قرارداد خود با این تیم متعهد باشم، چون همیشه به روزی حلال ایمان دارم و همین موضوع به من کمک کرده تا بتوانم در تیم‌های بزرگ ایران بازی کنم و افتخار کسب کنم.

شیری پرسپولیسی است یا استقلال؟

اجازه دهید بعدها در خصوص این سوال صحبت کنم و حرف بزنم.

تا حالا از فوتبال بازی کردن خسته شده‌ای؟

نه، فوتبال بخشی از زندگی من است و حالا حالاها به جدایی فکر نمی‌کنم. من عاشق فوتبال هستم و عاشقانه تمرین می‌کنم و تا جایی که شرایط اجازه دهد و بتوانم بازی می‌کنم.

بهترین مربی که با او کار کردی که بود؟

بدون شک برانکو ایوانکوویچ بهترین مربی است که من با او کار کردم. من و خیلی از بازیکنان دیگر مدیون او هستیم. بعد از وی، یحیی گل‌محمدی نیز بهترین مربی من بود. با این دو مربی نتایج خوب و جالب توجهی گرفتم و کلی قهرمانی به دست آوردم.

دوست داشتی با کدام بازیکن هم بازی بودی؟

با بازیکنان خوب و بزرگی هم بازی بودم اما خیلی دوست داشتم با علی دایی هم بازی بودم. او خیلی از فوتبالیست‌ها من جمله من را عاشق فوتبال کرده است.

حرف آخر؟

اهل تعارف و جملات کلیشه‌ای نیستم اما امیدوارم سال ۱۴۰۳ یک سال پر از اتفاقات خوب برای کشورم و مردم آن باشد. مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی