|

بازی حساس لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می شود!

هفته 22 لیگ برتر با یک دیدار حساس و نفس‌گیر در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس قوامین دنبال می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال پیکان که در اسفندماه با کسب 8 امتیاز، شرایط خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشید، به دنبال کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر و خیالی آسوده برای فصل آینده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاگردان رضا عنایتی با 20 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند و با وجود فاصله نه چندان زیاد با رتبه‌های تک‌رقمی، جدال سختی در پیش دارند.

حریف پیکان در این بازی، استقلال خوزستان متحول شده است. این دو تیم در نیم فصل نخست در اهواز به مصاف هم رفتند که پیکان با یک گل به پیروزی رسید و تنها برد دور رفت خود را رقم زد.

اهمیت این بازی نه تنها برای پیکان و استقلال خوزستان، بلکه برای تمام اهالی فوتبال روشن است. دو باشگاه در نیم فصل با انجام خریدهای مهم، به دنبال فرار از قعر جدول و کسب رتبه‌ای بهتر هستند.

این دیدار روز یکشنبه 19 فروردین از ساعت 19 در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود، اما بدون حضور تماشاگر.

موقعیت خاص این ورزشگاه و قوانین حاکم بر آن، مانع از ورود تماشاگران به ورزشگاه می‌شود. پاس قوامین که در گذشته میزبان مسابقات آسیایی بوده، به دلیل کمبود پارکینگ، عدم وجود زیرساخت مناسب برای بلیت‌فروشی، قرارگیری در منطقه مسکونی با تراکم جمعیتی بالا و عدم مجوز برای برگزاری مسابقه با حضور تماشاگر، پیکان را ناچار به میزبانی از استقلال خوزستان در ورزشگاهی خالی می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی