|

هشدار بازیکنان استقلال به علی خطیر!

بازیکنان تیم استقلال به گوش علی خطیر رسانده‌اند که ابتدا باید با آنها تسویه حساب شود و بعد قرارداد‌ها تمدید گردد.

لینک کوتاه کپی شد

مسئولان باشگاه استقلال پیش از پایان سال ۱۴۰۲ در تلاش بودند قرارداد برخی بازیکنان را تمدید کنند. گفته شده برای تمدید قرارداد جلالی و حردانی مذاکراتی از سوی مسئولان باشگاه استقلال انجام شده است، اما باشگاه استقلال تا کنون موفق نشده هیچ قرارداد جدیدی با بازیکنان خود به امضاء‌برساند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ مدیران برنامه بازیکنان استقلال که مورد توجه این باشگاه هستند تا قراردادشان تمدید گردد، به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند تنها در شرایطی قرارداد را تمدید خواهند کرد که تسویه حساب مالی انجام شود.

 این درخواست درحالی به باشگاه ارجاع داده شده که باشگاه استقلال تا کنون موفق نشده حتی دستمزد فصل پیش بازیکنان خود را بپردازد و مبالغی هم به مربیان بدهکار است. در فصل جاری نیز پرداختی آن چنانی به بازیکنان و مربیان انجام نشده است و بسیاری از بازیکنان به دلیل خلف وعده مدیران استقلال دست نگه داشته‌اند تا تکلیف بدهی‌های فصل پیش مشخص شود و بعد قرارداد‌های جدید را امضاء کنند.

گفته می‌شود بازیکنانی همچون حسینی، مرادمند، سهرابیان، حردانی، سلیمی، جلالی، چشمی، مهدی‌پور، رضاوند، ماشاریپوف و شاید محمدی در لیست قطعی فصل بعد استقلال حضور دارند که بخشی از این بازیکنان با باشگاه قرارداد ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی