|

ترکیب احتمالی ایران در بازی با ترکمنستان

بازی ایران با ترکمنستان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، آغاز کار دشوار قلعه نویی در مسیر نتیجه‌گیری و نسل‌سازی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

انتظارات از قلعه نویی برای استفاده از بازیکنان جوان کنار باتجربه‌ها بالا است و از طرفی، هواداران خواهان نتیجه‌گیری در این بازی هستند. با توجه به این شرایط، ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در این بازی حساس، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در خط دروازه، علیرضا بیرانوند مانند گذشته شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در خط دفاعی، احتمال حضور سامان فلاح یا محمدامین حزباوی کنار محمدحسین کنعانی زادگان وجود دارد. صالح حردانی در پست دفاع راست و میلاد محمدی یا ابوالفضل جلالی در پست دفاع چپ بازی خواهند کرد. در خط میانی، سعید عزت اللهی و سامان قدوس در پست هافبک دفاعی به میدان می‌روند. علی قلی زاده و مهدی قائدی در پست‌های هافبک راست و چپ بازی خواهند کرد. در خط حمله هم زوج باتجربه مهدی طارمی و سردار آزمون به احتمال فراوان در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان:

دروازه بان: علیرضا بیرانوند

مدافعان: میلاد محمدی، محمدامین حزباوی، محمدحسین کنعانی زادگان و صالح حردانی

هافبک‌ها: سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علی قلی زاده و مهدی قائدی

مهاجمان: مهدی طارمی و سردار آزمون

ممکن است امیر قلعه نویی از بازیکنان جوانی مانند محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان نیز در این بازی استفاده کند. بازی با ترکمنستان برای تیم ملی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، اما روی کاغذ حریف آسانی محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی