|

تصمیم نهایی سران بارسلونا در مورد آینده ژاوی

باشگاه بارسلونا تلاش برای یافتن جانشین برای ژاوی را فعلا متوقف کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

نزدیک به دو ماه پیش و بعد از شکست خانگی بارسا برابر ویارئال، ژاوی در نشست خبری خود خبر از جدایی در پایان فصل داد. او گفت که مدتی بود به این قضیه فکر می‌کرد و برای منافع بارسلونا ترجیح می‌دهد کناره‌گیری کند. ژاوی تاکید کرده بود که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد بارسا تا پایان فصل بهترین نتایج را به دست بیاورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شوک ناشی از این تصمیم مثبت بود و بارسا توانسته در یازده بازی اخیر خود 9 برد کسب کند و دیگر متحمل شکست نشده است. بارسا هشت امتیاز از رئال فاصله دارد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف پی اس جی برود.

1995936

طبعا بعد از اعلام استعفای ژاوی گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشین او شروع شد و در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد مذاکره سران باشگاه با گزینه‌های مختلف منتشر شده اما بعد از نتایج خوب بارسا در هفته‌های اخیر، حالا زمزمه‌های ماندنی شدن ژاوی به گوش می‌رسد. ژاوی خود چند بار تاکید کرد که خواهد رفت اما گویا خوان لاپورتا و دکو قصد دارند به زودی با او برای منصرف کردنش مذاکره کنند.

اسپورت امروز نوشت که جست‌وجو برای پیدا کردن مربی جدید برای بارسا متوقف شده است. لاپورتا تا قبل از تعیین تکلیف بارسا در لیگ قهرمانان هیچ تصمیمی در مورد انتخاب جانشین ژاوی نمی‌گیرد و نظر او مذاکره برای حفظ مربی کاتالان است. حتی اگر بارسا در لیگ قهرمانان حذف شود نیز رئیس باشگاه تلاش برای منصرف کردن ژاوی را در اولویت قرار خواهد داد و تنها زمانی که مطمئن شود تصمیم ژاوی برگشت‌ناپذیر است، به‌صورت جدی با گزینه‌های جانشینی او وارد مذاکره خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی