|

سپاهان درخواست 1 میلیون دلاری برای ستاره اش را رد کرد!

باشگاه سپاهان درخواست صدور رضایت‌نامه یک میلیون دلاری برای مهاجم ملی‌پوش خود را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا اسدی مهاجم ملی‌پوش سپاهان که در پنجره زمستانی با پیشنهاد اماراتی مواجه شده بود، برای این انتقال با مخالفت مدیران این باشگاه مواجه شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اسدی که در فصل گذشته یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان آقای گلی بود، در نهایت کفش طلا را با اختلاف یک گل به شهریار مغانلو واگذار کرد. او در این فصل به عنوان یکی از ستاره‌های موردتوجه لیگ ایران، در نهایت با باشگاه سپاهان به توافق دست یافت. با این حال مبلغ قرارداد این بازیکن از همان ابتدا با سپاهان به چالش و بحث بزرگی تبدیل شد. رضا اسدی در اولین سال حضورش در سپاهان پس از بازگشت به این تیم در حال ثبت رکورد جالب توجه گلزنی طی سه تورنمنت است و تا اینجای فصل ۱۳ گل برای طلایی‌پوشان به ثمر رسانده است. 

1999649

  اسدی برای فرار از این حواشی البته قصد داشت در نیم فصل از جمع طلا‌یی‌پوشان با توجه به پیشنهادات داخلی و دو پیشنهاد خارجی‌اش جدا شود . در این مسیر حتی  آنها پیشنهاد صدور رضایت‌نامه به مبلغ یک میلیون دلار را نیز به این باشگاه دادند که با مخالفت مدیران تیم و البته مورایس همراه شد.

مدیربرنامه اسدی در این مورد می‌گوید: در نیم فصل چندین ‌پیشنهاد به اسدی از لیگ های امارات، کره جنوبی و روسیه شد و در یک مقطع باشگاهی از امارات برای رضایت‌نامه اسدی حاضر به پرداخت یک میلیون دلار شد که این پیشنهاد رد شد در مقطع دیگر هم تیمی دیگر در امارات برای دریافت رضایت‌نامه ۸۰۰ هزار دلار پیشنهاد کرد که بازهم رد شد. اسدی پیشنهاد ۸۵۰ هزار دلاری از کره جنوبی داشتند و  باشگاه سپاهان نیز اعلام کرده بود که پیشنهادی از روسیه برای انتقال وی دریافت کرده بود که آن هم رد شد. مدیران سپاهان  در جریان این پیشنهاد هستند و آنها را یکی به یکی رد کردند. باشگاه سپاهان  اگر قصد در آمدزایی داشت می توانست با فروش اسدی دو برابر پولی که با او قرارداد بسته است را دریافت کند، آن هم فقط طی نیم فصل.

اکنون با پایان پنجره زمستانی، اسدی طبق قراردادش با سپاهان کار را دنبال می‌کند و باید دید شرایط برای او در پنجره تابستانی پیش‌رو به چه شکل خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی