|

ستاره سپاهان پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد!

هافبک اسبق تیم پرسپولیس پیشنهاد این باشگاه در خصوص دریافت مطالباتش را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا اسدی، هافبک اسبق پرسپولیس که علی‌رغم شرایط عجیبی که در این تیم پشت سر گذاشت با آمار ۴ گل زده و پنج پاس گل کار را با پیراهن شماره هشت سرخ‌پوشان به پایان رساند، در ادامه در تراکتور تا یک‌قدمی آقای گلی فصل گذشته نیز پیش رفت تا در ادامه راهی سپاهان شود و اکنون نیز به عنوان ملی‌پوش این تیم مدعی  آقای گلی است، بابت مطالباتش از سرخ‌پوشان حکم دریافت کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اسدی نزدیک به ۲ میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و این در حالیست که از زمان جدایی‌اش از این تیم دو فصل گذشته است.

حکم رضا اسدی که باعث شده پرسپولیس اکنون برای ثبت بازیکنان جدیدش دچار چالش شود، باعث شده تا مدیران تیم به دنبال راهی برای تعامل با وی باشند. پیشنهاد توافق برای دریافت قسطی مطالبات یکی از راهکارهای باشگاه پرسپولیس بوده که به بازیکن اسبق خود پیشنهاد داده‌اند.

آنها همچنین به دلیل بسته بودن حساب بانکی خود و مشکل برای صدور چک برای این بازیکن به وی اعلام کرده‌اند در توافق با وی این مبلغ را موعد مشخص شده پرداخت خواهند کرد.

اسدی اما به واسطه بد عهدی باشگاه پرسپولیس و در شرایطی که پیش از این در چند مرحله خواهان مشخص شدن وضعیت مطالبات خود شده بود و با پاسخی از باشگاه مواجه نشد، به این پیشنهاد پاسخ مثبت نداده است.

ستاره سپاهان که البته در گفت‌وگویی مدعی شده نمی‌خواهد هواداران این تیم دچار خسارت شوند و تنها گلایه‌اش از مدیران تیم است و این موضوع را با رد پیشنهاد استقلال و جواد نکونام در ابتدای فصل نیز نشان داده بود، خواهان پرداخت نقد و به روز مطالبات خود شده است.

این در حالیست که باشگاه پرسپولیس پیش از این در خصوص گلر نیمکت‌نشین کروات خود خیلی زود دست به کار شده بود و توانست مطالبات ارزی و در ادامه مالیاتی وی را پرداخت کند و باید دید درباره رضا اسدی چه برنامه‌ای را دنبال خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی