|

کنایه بازیکن شمس آذر به پرسپولیس و سپاهان

فراز امامعلی پس از گلزنی با سلام نظامی پاسخ حمایت‌های هواداران شمس آذر را داد.

لینک کوتاه کپی شد

شمس آذر در هفته نوزدهم لیگ برتر با گل‌های فراز امامعلی و سرآبادانی آلومینیوم را از پیش رو برداشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ فراز در این باره به خبرنگار ما گفت: با توجه به شناختی که از آلومینیوم داشتیم می‌دانستیم تیمی است که سخت گل می‌خورد. آنها پیش از این تیم خوب پرسپولیس را برده بودند و ما خیلی هجومی بازی کردیم. در نیمه اول چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که به گل تبدیل نشد و با شروع نیمه دوم دو گل زدیم و بعد از گل‌ها مجبور شدیم دفاع کنیم که با فشار تیم آلومینیوم روبرو شدیم و خدا را شکر توانستیم ببریم.

او در مورد گلزنی‌اش در این مسابقه عنوان کرد: بعد از سه چهار هفته‌ای که در نیم فصل اول بازی کردم، شرایط برایم تغییر کرده بود، اما در نیم فصل دوم دوباره بازی می‌کنم. چند هفته‌ای از بازی‌ها دور بودم و خدا را شکر که توانستم گلزنی کنم. نسایی سانتر خوبی انجام داد و من هم توانستم گلزنی و هواداران حاضر در ورزشگاه را خوشحال کنم.

مهاجم تیم قزوینی که بعد از گلش به هواداران سلام نظامی داد گفت:

وقتی اول فصل وارد شهر خوب قزوین شدم، همه به من لطف داشتند و همیشه منتظر این لحظه بودم خدا را شکر توانستم به این شکل و با سلام نظامی پاسخ‌شان را بدهم و خوشحالشان کنم. امیدوارم دوباره بتوانم این کار را برای هواداران شریف قزوین انجام بدهم. اینجا هم فوتبال در جریان است و مردم با شور و اشتیاق خاصی به ورزشگاه می‌آیند و در روزهای سخت هم تیم ما را تنها نمی‌گذارند و این خیلی برای ما قابل احترام است. امیدواریم بتوانیم با بردن و گل زدن خوشحالشان کنیم.

او درمورد انتقاد مجتبی حسینی و شاگردانش به قضاوت داور اینگونه نظر داد:

به نظر من داور خیلی خوب سوت زد نه به نفع ما بود و نه به نفع آلومینیوم. در صحنه پنالتی هم نظر کارشناسان داوری را ندیدم. آقای حسینی مربی با دانش، فنی و قابل احترامی است و در مورد صحبت‌شان نظری ندارم.

امامعلی در خصوص تفاوت شمس آذر در نیم فصل اول و دوم توضیح داد

اگر امتیازات ساده‌ای که در نیم فصل اول از دست دادیم نبود، شرایط خیلی فرق می‌کرد. این را هم بگویم که اگر مثل خیلی از تیم‌ها سه امتیاز مار را هم برمی‌گرداندند می‌توانستیم جزء چهار پنج تیم برتر ایران باشیم. از روزی که به این تیم آمدم می‌دانستم چقدر هجومی و خوب بازی می‌کنند و از آقای دقیقی شناخت کامل داشتم. امیدوارم تیم‌ها در شرایط یکسان رقابت کنند. با این برد از فشار خارج شدیم و می‌توانیم خیلی راحت‌تر در بازی بعدی حاضر شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی