|

(عکس) پرسپولیسی سابق جنجال آفرین شد!

امتناع محمد عمری برای بیرون رفتن از زمین مسابقه به شدت مهدی تیکدری را عصبانی کرده بود و حواشی زیادی ایجاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از دیدارهای مهم و سرنوشت‌ساز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر میان دو تیم گل‌گهر و ملوان برگزار شد که برای قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده بندی می‌جنگیدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این مسابقه درنهایت با یک پنالتی بحث برانگیز که در دقیقه 78 به سود ملوان توسط یاسر همرنگ داور مسابقه اعلام شد، به سود مهدی تارتار و شاگردانش تمام شد تا 32 امتیازی شوند و رتبه سوم جدول را به نام خودشان بزنند. اگرچه آنها با تساوی تراکتور بار دیگر به رتبه چهارم سقوط کردند.

اما یکی از نکات ویژه مسابقه گل گهر و ملوان اتفاقاتی بود که پس از گل تیم میزبان رقم خورد. در لحظه‌ای از بازی که پس از گل خوردن گل‌گهر رقم خورد، محمد عمری هافبک تیم ملوان که مصدوم شده بود، برای بیرون رفتن تعلل کرد تا مهدی تیکدری وارد عمل شود و دست او را برای خارج کردنش از زمین بکشد.

این اقدام تیکدری البته به مذاق نیمکت نشینان ملوان خوش نیامد و آنها هم وارد زمین شدند. در ادامه سایر بازیکنان گل گهر هم اضافه شدند و جنجالی یکی دو دقیقه‌ای شکل گرفت که درنهایت با کارت زرد برای مهدی تیکدری و افشار صداقت سنگربان ذخیره ملوان که وارد زمین شده بود، پایان پذیرفت.

1999932 1999933 1999934

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی