|

ستاره استقلال خیلی زود کم فروغ شد!

مهرداد محمدی اوضاع خوبی در تیم استقلال ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از خریدهای خوب استقلال در لیگ بیست و سوم، مهرداد محمدی بود. بازیکنی که در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم خوش درخشید و یکی از مهره های ثابت ترکیب آبی ها بود اما این ستاره خیلی زود خاموش شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آخرین باری که مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت به هفته پانزدهم لیگ برتر و بازی برابر پیکان برمی گردد البته در همان بازی نیز مهرداد محمدی بین دو نیمه تعویض شد تا پیمان بابایی جانشین او در ترکیب شود. پس از این بازی، مهرداد محمدی به هیچ وجه در ترکیب اصلی استقلال قرار نگرفت و با حضور جلال الدین ماشاریپوف نیز، نقش مهرداد از قبل هم کم رنگ تر شد.

مشخص نیست جواد نکونام چرا ناگهان چنین تصمیمی در مورد مهرداد محمدی اتخاذ کرده، آن هم در حالی که هم مهرداد محمدی و هم ماشاریپوف می توانند به صورت همزمان در ترکیب این تیم حضور داشته باشند زیرا پست تخصصی ماشاریپوف وینگر چپ است اما از او به عنوان مهاجم استفاده می شود و مهرداد محمدی نیز وینگر راست است. هواداران استقلال می توانند شاهد حضور همزمان مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو و جلال الدین ماشاریپوف در ترکیب استقلال باشند اما مشخص نیست کنار گذاشتن مهرداد محمدی از ترکیب، تصمیم شخصی جواد نکونام است یا تصمیم فنی...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی