|

تمجید بی سابقه ستاره بایرن مونیخ از هری کین!

ستاره انگلیسی تیم بایرن مونیخ، معتقد است که هری کین یکی از بهترین تمام کننده‌های تاریخ است.

لینک کوتاه کپی شد

کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته از تاتنهام جدا شد و با قراردادی 100 میلیون یورویی به بایرن مونیخ پیوست و خیلی زود نشان داد که پرداختن این مبلغ برای خریدش بیهوده نبوده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره انگلیسی خیلی زود توانست به یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب توماس توخل تبدیل شود و گل‌های مهم و ارزشمندی را برای این تیم در این فصل به ثمر رساند تا استعداد و مهارتش را در فوتبال آلمان هم به رخ بکشد. 

دایر که پیش از این در تاتنهام هم بازی کین بود، حالا به بایرن مونیخ منتقل شده و از این که بار دیگر فرصت بازی در کنار این ستاره انگلیسی را دارد بسیار خوشحال است و تعریف و تمجید زیادی هم از عملکرد او در زمین کرد.

1998335

این بازیکن در گفت‌وگو با نشریه تایمز اظهار داشت: «هری بهترین تمام کننده در دنیاست. به جز لیونل مسی، فکر نکنم تمام کننده چپ پای بهتری از او وجود داشته باشد. مسئله این است که او مهارت انجام کارهای بسیاری را در زمین دارد. 

کین می‌تواند در بازی هوایی هم بسیار خوب باشد، آگاهی محیطی خوبی دارد و نحوه چرخشش در زمین، خصوصا وقتی در سمت چپ زمین است و به سمت داخل روی پای راستش می‌چرخد، واقعا عالی و فوق العاده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی