|

اوسمار راز محبوب شدن را بلد است!

سرمربی برزیلی پرسپولیس امروز هم از همکار سابقش در این تیم به نیکی یاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس امروز موفق شد در هفته نوزدهم از مسابقات لیگ برتر ایران با نتیجه 4 بر دو فولاد خوزستان را شکست بدهد. با این پیروزی که در ورزشگاه آزادی به دست آمد پرسپولیس 39 امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ این سومین برد متوالی پرسپولیس در لیگ برتر بود. پرسپولیس پس از شکست در مقابل آلومینیوم اراک در اولین هفته دور برگشت، توانست تیم‌های تراکتور، ذوب آهن و فولاد خوزستان را شکست بدهد. البته پرسپولیس چند روز پیش تیم نفت و گاز گچساران را هم در جام حذفی شکست داده بود.

نتایج پرسپولیس در هفته‌های اخیر باعث رضایت هواداران این تیم شده است و البته وضعیت اوسمار ویرا سرمربی این تیم هم در این مدت کاملا تغییر کرده است.

وقتی در نیم‌فصل اعلام شد که اوسمار ویرا جای یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت پرسپولیس خواهد گرفت بخش عمده‌ای از هواداران پرسپولیس نسبت به این تصمیم موضع گرفتند و واکنش منفی نشان دادند. اما حالا و پس از 5 بازی رسمی به عنوان سرمربی پرسپولیس، نظرات هواداران این تیم نسبت به اوسمار کاملا عوض شده است و او مقبولیت بالایی نزد هواداران پرسپولیس پیدا کرده است.

گذشته از نتایج خوب با پرسپولیس و همچنین ارائه بازی‌های جذاب و هجومی، یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث محبوبیت بیشتر اوسمار شده است نحوه برخورد او با هواداران پرسپولیس و چیزهایی است که برای آنها مهم و محترم است. مثلا سرمربی سابق این تیم!

شاید یحیی گل‌محمدی در روزهای آخر حضورش در پرسپولیس روزهای بدی را پشت سر گذاشت و حمایت بخش عمده‌ای از هواداران پرسپولیس را از دست داد اما او همچنان نزد پرسپولیسی‌ها محترم است.

اوسمار که یک فصل و نیم دستیار گل‌محمدی بوده است بعد از انتخابش به عنوان سرمربی پرسپولیس هر بار که خبرنگاران درباره تفاوت‌های پرسپولیس او با پرسپولیس یحیی پرسیده‌اند با احترام درباره یحیی صحبت کرده است.

او در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در این باره گفته بود: «ما فصل گذشته 3 جام گرفتیم و نمی‌توانیم از نحوه حمله کردن و بازی‌های آن تیم ایرادی بگیریم. هواداران از آن تیم راضی بودند. وقتی آقا یحیی در تیم بودند ما همیشه این فلسفه را داشتیم که بتوانیم توپ را بگیریم و حمله کنیم، موقعیت به دست بیاوریم و گل بزنیم.»

امروز در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و فولاد به اوسمار گفت: «هواداران پرسپولیس استقبال خوبی از سرمربیگری شما نشان ندادند، اما رفته‌رفته جایی در دل آنها باز کردید.»

اوسمار در پاسخ به این سوال گفت: « مربیانی چون برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی، سابقه‌ای قوی در پرسپولیس داشتند و مربیان بعدی را نمی‌توان با آنها مقایسه کرد. در برزیل با مربیان بسیار بزرگی کار کردم و چیزهای زیادی از آنها آموختم. اما چیزهای زیادی از یحیی گل‌محمدی یاد گرفتم و او برای من یک معلم بود. هنگامی که در تعطیلات به برزیل بازگشته بودم، گل‌محمدی از من خواست که برگردم و کنار پرسپولیس باشم.»

اگرچه اوسمار با نتایجی که در پرسپولیس گرفته توانسته حمایت هواداران پرسپولیس را به دست بیاورد اما احترامی که او با تعریف و تمجید از یحیی به هواداران پرسپولیس می‌گذارد هم باعث افزایش محبوبیت او شده است. به نظر می‌رسد او بدون سوء نیت و صرفا از روی یک رفتار حرفه‌ای قدرشناسی خودش را از گل‌محمدی نشان می‌دهد و با این کار جایگاه خودش را نزد پرسپولیسی‌ها مستحکم‌تر می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها