|

پرسپولیس با اوسمار در ایده آل ترین فرم ممکن

پرسپولیسی‌ها در 4 بازی اخیرشان، 4 برد به دست آورده‌اند که 2 تای آن‌ها، مقابل تیم‌های بالای جدولی تراکتور و ذوب آهن بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با چهارمین برد پیاپی خود، در بهترین فرم این فصل به سر می‌برد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، روزهای ابتدایی اوسمار ویرا روی نیمکت پرسپولیس، رویایی جلو می‌روند. پرسپولیس در اولین بازی دوستانه خود با اوسمار، با 5 گل از شباب الاهلی شکست خورد. اولین بازی رسمی اوسمار روی نیمکت پرسپولیس هم با شکست مقابل آلومینیوم در اراک همراه بود. پس از آن اما، روزهای خوب پرسپولیس و اوسمار آغاز شدند. پرسپولیسی‌ها در 4 بازی اخیرشان، 4 برد به دست آورده‌اند که 2 تای آن‌ها، مقابل تیم‌های بالای جدولی تراکتور و ذوب آهن بوده است. نتایجی که باعث شده آن‌ها پیش از دربی حساس پایتخت، در بهترین شرایط‌شان باشند.

پرسپولیس نیم فصل اول، فقط در یک مقطع تجربه 4 برد پیاپی را داشت. تیم یحیی گل‌محمدی پس از عقب افتادن دربی بخاطر لیگ قهرمانان آسیا و شکست در تهران مقابل النصر، توانست به ترتیب الدحیل، گل‌گهر، پیکان و استقلال تاجیکستان را شکست دهد. نتایجی که باعث شد پرسپولیس، شرایط بسیار خوبی در لیگ قهرمانان پیدا کند و فرصت صدرنشینی لیگ با پیروزی در بازی بعد مقابل ملوان را هم داشته باشد. نتایج بد پرسپولیس اما، پس از همین مقطع آغاز شدند. پرسپولیس هیچکدام از 6 بازی بعدی را نبرد و فرصت صدرنشینی لیگ را از دست داد و از لیگ قهرمانان کنار رفت.

پرسپولیس و اوسمار، حالا دوباره با 4 برد، امیدوار به موفقیت در دو جام داخلی هستند. با این تفاوت که تیم اوسمار در این 4 بازی، 10 گل زده و 2 گل خورده، که به لحاظ تفاضل گل از بردهای پیاپی نیم فصل اول شرایط بهتری دارد. این بار هم آن‌ها، می‌توانند با پیروزی در دربی صدرنشین لیگ برتر شوند. پرسپولیسی‌ها امیدوارند سرنوشت‌شان پس از 4 برد پیاپی، با نیم فصل اول متفاوت باشد و این بار این مقطع رویایی، بتواند به موفقیت‌شان در لیگ و جام حذفی منتهی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها