|

پرسپولیس ۶ تا زد، ۲ تا به خودش!

این جدال پرگل و نفسگیر در پایان با برتری 4 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید تا قرمزپوشان با یک پیروزی شیرین به استقبال دربی بروند.

لینک کوتاه کپی شد

 جدال حساس و پرگل تیم‌های پرسپولیس و فولاد، با نتیجه 4 بر 2 به سود قرمزپوشان تهران به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر ایران، باشگاه پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود.

پرسپولیسی‌ها در دقایق ابتدایی نیمه اول سورپرایز شدند و اشتباه مهلک بیرانوند، باعث شد دروازه سرخ‌ها در دقیقه 10 بازی توسط موسی کولیبالی باز شود.

پرسپولیس دقایقی بعد، گل خورده را جبران کرد و اوستون اورونوف، ستاره ازبکی سرخ‌ها موفق شد طی همکاری فوق‌العاده با ترابی، دروازه فولاد را باز کند.

اما پیش از اینکه نیمه اول به پایان برسد، دروازه پرسپولیس برای دومین بار با گل به خودی عبدالکریم حسن باز شد تا شاگردان اوسمار در پایان نیمه نخست، با شکست 2-1 به رختکن بروند.

در نیمه دوم، پرسپولیس حملات متعدی را روی دروازه فولاد تدارک دید و در جریان یکی از این حملات، عیسی آل‌کثیر موفق شد در دقیقه 54 دروازه فولاد را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

حدود 10 دقیقه بعد، یک پنالتی برای پرسپولیس به دست آمد که کنعانی‌زادگان پشت توپ ایستاد و با یک شوت محکم دروازه کریستوفر کنت را باز کرد تا پرسپولیس با نتیجه 3-2 از حریف پیش بیفتد.

اما پرسپولیسی‌ها به این نتیجه قانع نبودند و باز هم حملات انفجاری قرمزها ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 74، مهدی ترابی با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، برای بار چهارم دروازه حریف را باز کرد و تیر خلاص را بر پیکره فولاد فرود آورد.

این جدال پرگل و نفسگیر در پایان با برتری 4 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید تا قرمزپوشان با یک پیروزی شیرین به استقبال دربی بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها