|

بایرن مونیخ به سراغ ژابی آلونسو است!

به نظر بایرن مونیخ در مورد جذب ژابی آلونسو نسبت به لیورپول، دست بالاتر را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از اعلام رسمی جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ در پایان فصل طی یک توافق دو طرفه، جست‌وجوهای این باشگاه برای یافتن سرمربی جدید آغاز شده و تاکنون نام گزینه‌های زیادی مطرح شده اما به نظر می‌رسد ژابی آلونسو اولویت اول باواریایی‌ها است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ در صورت جدایی از بایرلورکوزن پس از پایان این فصل، ژابی آلونسو بیش‌تر تمایل دارد سکان هدایت بایرن مونیخ را بر عهده بگیرد. گرچه این سرمربی اسپانیایی هنوز تصمیم نهایی خود درباره آینده‌اش را نگرفته است.

صحبت‌های اولیه بین آلونسو و بایرن انجام شده و باواریایی‌ها هر چند با احتیاط اما خوش‌بین هستند که می‌توانند او را جذب کنند. در واقع در مونیخ اطلاع دارند که اگر آلونسو بخواهد از لورکوزن جدا شود، بایرن را انتخاب خواهد کرد، نه لیورپول . از نظر آلونسو، نشستن روی نیمکت قرمزهای آنفیلد و بر عهده گرفتن میراث یورگن کلوپ ، چالش دشواری است.

گفته می‌شود بایرلورکوزن با وجود توافق شفاهی با آلونسو در خصوص باشگاه‌های سابقش، برای آنکه به او اجازه جدایی در تابستان آینده را دهد، خواهان مبلغی در حدود 15 تا 25 میلیون یورو است. هر چند شرایط برای تابستان دو سال بعد متفاوت خواهد بود زیرا یک بند فسخ 15 میلیون یورویی در این قرارداد برای آن مقطع گنجانده شده است. با این حال بدون توجه به این بندها، قرارداد آلونسو با ورکسلف تا سال 2026 اعتبار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی