|

دفاع مدافع سابق بارسلونا از رئال مادرید!

پیکه به سوت جنجالی داور دیدار والنسیا-رئال واکنش نشان داد و گفت لحظه ای که او پایان بازی را اعلام کرد، اشتباه بود.

لینک کوتاه کپی شد

همه جرارد پیکه را می شناسند و اینکه او به صراحت لهجه معروف است. پیکه زمانی که فوتبال بازی می کرد، ابایی از نظرات جنجالی نداشت و حالا که بیش از یک سال است بازنشست شده، راحت‌تر نیز حرف می زند.

پیکه هم می خواست در مورد اتفاق جنجالی بازی شنبه شب رئال مادرید و والنسیا در مستایا حرف بزند. او در کانال توئیچ ایبای یانوس با اشاره به این مسئله گفت که عصبانیت و خشم رئال را درک می کند.

1997121

خیل مانسانو درست در لحظه ای که براهیم دیاز توپ را برای جود بلینگام ارسال کرد، سوت پایان را زد. توپی که ستاره انگلیسی آن را وارد دروازه کرد و می توانست گل پیروزی بخش رئال باشد اما داور زودتر سوت پایان را زده بود.

پیکه گفت: «همه ما سطح داوری خیل مانسانو را می شناسیم و می دانستیم که بازی رئال-والنسیا بسیار سنگین و پرتنش خواهد بود. این داور یک بار من را در ال سادار (ورزشگاه اوساسونا) اخراج کرده بود بدون اینکه اصلا به او چیزی گفته باشم. او یک داور بین المللی است و باید در بالاترین سطح و خیلی بهتر از اینها باشد.»

1997128

پیکه ادامه داد: « جنحال او در این بازی اولین جنجالش در داوری نبود. من عصبانیت رئال را درک می کنم و به آنها حق می دهم. مانسانو باید زودتر سوت می زد. در هر صورت او سوتش را زد و شاید اشتباه هم نبود ولی بسیار دیر سوت زد. اینکه در لحظه ارسال توپ و احتمال خلق موقعیت گل یک تیم سوت پایان را بزنید، اصلا منطقی و قابل درک نیست.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی