|

توهین شهردار والنسیا به وینیسیوس!

شب گذشته (شنبه) و در دیداری از هفته 27 رقابت‌های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و والنسیا به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از حواشی این بازی، مربوط به توهین‌های نژادی هواداران والنسیا به وینیسیوس جونیور در راستای اتفاقات جنجالی سال گذشته بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هواداران حاضر در مستایا دیشب به هیچ‌وجه استقبال خوبی از ستاره برزیلی به عمل نیاوردند و با شعارها و فریادهای مختلف قصد تحریک او را داشتند. با این حال ستاره برزیلی کهکشانی‌ها در شب پرفشار مستایا عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و با ثبت دو گل رئال مادرید را به بازی بازگرداند. خوشحالی پس از گل اول وینی جونیور یک حرکت ضد نژادپرستی رو به سکوهای مستایا بود. ستاره برزیلی جلوی چشم هواداران والنسیا مشت‌ خود را بالا برد و به شکلی نمادین با نژادپرستی مبارزه کرد.

ساعاتی پس از پایان بازی، خانم ماریا خوزه کاتالا، شهردار والنسیا در حساب توییتر خود یک پست جنجال برانگیز را علیه وینیسیوس جونیور بازنشر کرد که این اقدام او واکنش‌های زیادی را در پی داشت. در این پست نوشته شده بود:

یک بازی فشرده دیگر. مستایا لایق شکست خوردن نبود. والنسیا قهرمان است. برای مختار دیاخابی نگرانیم. شماره ۷ رئال مادرید (وینیسیوس جونیور) دائما می خواهد رقیبان و هواداران حریف را تحریک و آن‌ها را عصبانی کند. او بازیکنی بی ادب و به دنبال درگیری است. رفتار او شرم‌آور است.

پست بازنشر شده توسط شهردار والنسیا
پست بازنشر شده توسط شهردار والنسیا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی