|

غیبت طارمی در حساس ترین بازی فصل پورتو!

مهدی طارمی به علت مصدومیت بازی مهم پورتو در برابر آرسنال را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

پورتو با درخشش مهدی طارمی توانست در لیگ قهرمانان اروپا در گروه خودش بعد از بارسلونا و با کنار زدن شاختار و رویال آنتورپ به عنوان تیم دوم به جمع 16 تیم برتر مسابقات لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ پورتو باید در این مرحله باید با آرسنال که برای قهرمانی در لیگ جزیره می‌جنگد و با میکل آرتتا می‌خواهد به یک حسرت بیست ساله نقطه پایان ببخشد بازی کند.

اما در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده به دیدار رفت خود با این تیم، با یک اتفاق ناگوار رو به رو شده است. به نقل از رسانه‌های معتبر پرتغالی مهدی طارمی نمی‌تواند تیمش را برای جدال با توپچی‌های لندنی همراهی کند.

رسانه B۲۴ پرتغال خبر داده مهدی طارمیبه دلیل مصدومیت از ناحیه اداکتور ران پای راست، قادر به همراهی تیمش در بازی با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود.

طارمی که به گفته فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی پروسه انتقالش به اینتر به اتمام رسیده و از فصل آتی با پیراهن افعی‌ها به میدان می‌رود با نظر کونسیسائو در بازی اول هفته پورتو در برابر استرلا آمادورا به میدان نرفت تا استراحت کند و خودش را آماده بازی با آرسنال کند اما حالا به نقل از وبلاگ خبری پورتو که مستقیما با باشگاه پورتو در تعامل است آسیب دیده و به همین خاطر نمی‌تواند در بازی با آرسنال به میدان برود.  

طارمی 31 ساله با ثبت 10 گل و 6 پاس گل از 25 مسابقه‌ای که در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده بهترین بازیکن ایرانی از این حیث به شمار می‌آید. بدون تردید نبودش در بازی پورتو در برابر آرسنال که قرار است در ورزشگاه دراگو برگزار شود برای اسب‌های آبی حسابی گران تمام شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی