|

خلف وعده مدیران باشگاه استقلال در انتقال یک ستاره

سرپرست تیم هوادار می‌گوید مدیران استقلال هنوز پول رضایت‌نامه خالدآبادی را پرداخت نکرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

علی طهماسبی، سرپرست هوادار در گفت و گویی با خبرنگاران درمورد وضعیت تیم هوادار و اضافه شدن مسعود شجاعی بیان کرد: امسال فصل را با محمود فکری آغاز کردیم و جا دارد از ایشان برای زحماتی که برای تیم کشیدند تشکر می‌کنم. بعد از مدتی به این نتیجه رسیدیم که ایشان جدا شوند. آقای شجاعی مربی جوانی است که برای کارش ارزش قائل است. از روزی که آمده‌اند تمرینات ما، جو تیم و شرایط موحود طراوت خاصی گرفته است. خدا را شکر نتایج فعلا خوب هستند و تمرینات را هم که مشاهده کردید از وقتی که آقا مسعود تشریف آورده‌اند شرایط بهتر شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او درمورد سیاست باشگاه در حوزه نقل و انتقالات گفت: همیشه تیم‌های متمول سعی می‌کنند برای پوشش نقاط ضعف خود، از تیم‌های کم بنیه به لحاظ مالی بازیکن خوب جذب کنند. ما هم سعی می‌کنیم تا جایی که بشود نقل و انتقالات‌مان لطمه‌ای به بدنه تیم وارد نکند. اگر شخصی هم جدا شد سعی می‌کنیم با گزینه‌های خوبی برای جایگزین کردن مدنظر داشته باشیم.

او درمورد خلف وعده باشگاه استقلال در قرارداد خالدآبادی گفت: اول فصل آقای خالدآبادی را سه یا چهار باشگاه می‌خواستند چون دروازه‌بان‌ زیر ۲۳سالی بود که یک نیم فصل بازی کرده بود. تصمیم بر این شد که خالدابادی به استقلال انتقال میدا کند و ما انتظار داشتیم که با ما خوش حساب باشند و پول را پرداخت کنند که متاسفانه تا به این لحظه هیچ برگشتی‌ای نداشته است. دو فقره چک با رقم‌هایی نزدیک به ده تومان پرداخت نشده است.

طهماسبی اضافه کرد: باید از حق تیم دفاع شود. تیم‌های دیگری بودند که حاضر به پرداخت نقدی بودند اما تصمیم به انتقال به استقلال بود. امیدواریم با توجه به اسپانسرهای زیادی کا باشگاه استقلال دارد وضع مالی‌شان خوب شود تا پول‌مان را نقد کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی