|

ستاره بایرن در بارسلونا خاموش شد!

لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، در این فصل با افت فاحشی نسبت به فصل قبل روبرو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا روبروی اوساسونا به میدان رفت و موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کند و سه امتیاز را به دست آورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ لواندوفسکی از ابتدای بازی در ترکیب اصلی بارسا حضور داشت و ژاوی تصمیم گرفت که او را از زمین بیرون نکشد و حتی زمانی که ویتور روکه را هم به میدان فرستاد، همچنان با حضور هر دوی آنها کار را ادامه داد.

با این حال، لوا بار دیگر موفق نشد در باز کردن دروازه حریفان به بارسا کمک کند و این بار این روکه بود که در فاصله تنها یک دقیقه پس از ورودش به زمین تک گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند و هواداران بارسا را خوشحال کرد.

1982073

بسیاری از رسانه‌ها در چند هفته اخیر به افت فاحش این ستاره لهستانی اشاره کرده بودند، اما به نظر می‌رسد که مشکلات او جدی است و باعث شده که حتی نتواند به سطحی که سال گذشته داشت نزدیک شود و این به ضرر بارسا هم شده است. 

آمارها نشان می‌دهد که لواندوفسکی تا به حال در 30 بازی این فصل 13 گل و چهار پاس گل ارسال کرده و این در حالی است که در همین تعداد بازی در فصل گذشته 24 گل زده و شش پاس گل ارسال کرده بود و بسیاری یکی از دلایل اصلی عملکرد ضعیف بارسا در این فصل را افت او می‌دانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی