|

توصیه پیشکسوت استقلال به نکونام و خطیر

پیشکسوت استقلال: خطیر و نکونام در یک کشتی نشسته‌اند و هدفی جز موفقیت استقلال ندارند، این دو به خاطر هواداران اختلافات را کنار بگذارند.

لینک کوتاه کپی شد

میثم منیعی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شمارش معکوس برای نیم فصل دوم لیگ برتر لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: بازی‌های نیم فصل دوم به مراتب سخت‌تر از نیم فصل اول است و تیم‌ها شناخت کامل‌تری نسبت به یکدیگر پیدا کرده‌اند و امتیازگیری سخت‌تر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ وی افزود: استقلال در نیم فصل اول با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانست عنوان قهرمانی در نیم فصل اول را به دست آورد،نتایج آبی‌پوشان در نیمه اول لیگ برتر عالی بود و آنها توانستند دست به کار بزرگی بزنند. استقلالی که در نیمه فصل اول قهرمان شد با تقویت و جذب چند مهره حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

منیعی: خطیر و نکونام به خاطر هواداران اختلافات را کنار بگذارند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارند و باید از حاشیه‌ها دوری کنند، اگر آرامش بر استقلال حاکم باشد می‌تواندبرنامه‌های خود را دنبال کرده و نتایج خوبی را کسب کند.

منیعی درباره اختلاف جواد نکونام و علی خطیر گفت: این اختلافات فوتبالی است و بهتر است بگوییم سوءتفاهم دارند، هر دو در یک کشتی نشسته‌اند و هدفی جز موفقیت و قهرمانی استقلال ندارند و به همین دلیل به خاطر هواداران اختلافات و سوتفاهمات را کنار بگذارند و تلاش کنند تا یک موفقیت بزرگ را برای هواداران به ارمغان آورند.

منیعی: خطیر و نکونام به خاطر هواداران اختلافات را کنار بگذارند

وی تاکید کرد: استقلال تا کنون در فصل نقل و انتقالات ۳ بازیکن جذب کرده است، داسیلوا در استقلال حضور داشته و دفاع خوبی است اما باید از نظر آمادگی جسمانی خود را به دیگران برساند. جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن خوبی است و کارنامه درخشانی دارد اما باید دید می‌تواند در استقلال نیز موثر باشد. در استقلال نام بازیکن مهم نیست چرا که بازیکن باید کیفیت فنی خودش را نشان دهد، خیلی از بازیکنان در تیم‌هایشان ستاره و کاپیتان بودند اما وقتی به استقلال آمدند نتوانستند خودشان را نشان دهند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اولین بازی استقلال در لیگ برتر امروز مقابل صنعت نفت آبادان است، تیمی که برای فرار از سقوط تلاش می‌کند، بازی برابر این تیم‌ها سخت‌ است اما شاگردان نکونام این توانایی را دارند در این دیدار برنده باشند و گام اول را محکم بر دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها