|

آنچلوتی پست بازی ستاره رئال را عوض می کند؟

آنچلوتی در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت وسوسه شده دنی کارواخال را در دفاع میانی حفظ کند.

لینک کوتاه کپی شد

دنی کارواخال در بازی اخیر رئال برابر خیرونا و نیز بازی با اتلتیکو به دلیل مصدومیت رودیگر در پست دفاع میانی بازی کرد و به عقیده بسیاری، فوق العاده بود.

کارلو آنچلوتی مربی هنرمندی در استفاده از بازیکنانش در پست های غیرتخصصی است و نمونه اش را قبلا در مورد ادواردو کاماوینگا و شوامنی دیده ایم. حالا این بحث در مورد کارواخال مطرح شده است.

1989632

کارلتو بعد از بازی با خیرونا گفت، کارواخال آنقدر خوب بازی کرد که انگار 400 بازی دفاع میانی بوده است. وقتی از او در نشست خبری بازی با لایپزیش در مورد احتمال استفاده از کارواخال در دفاع میانی پرسیدند، او پاسخ جالبی داد : «دنی در دفاع میانی عالی کار کرد. به نظر شما می توانم او را از آن پست کنار بگذارم؟ (می خندد). طبعا استفاده از بازیکنان در پست غیرتخصصی فقط بر اساس ضرورت است و من به عنوان مربی باید بازیکنان را به این اطمینان برسانم که در پست جدیدش نیز عالی کار خواهد کرد و اینکه نیاز تیم را حس کنند. من کسی را به زور در پستی دیگر بازی نمی دهم.»

کارلتو در مورد حضور براهیم در پست جود بلینگام در بازی امشب گفت : «براهیم قبلا جای جود بازی کرده اما باید بدانیم که لایپزیش روی توپ های ارسالی خیلی خوب کار می کنند و این نقطه قوت براهیم نیست.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی