|

جود بلینگام ناپدید شد!

بلینگام در سال 2024 هیچ نشانی از فوق ستاره‌ی ماه های ابتدایی حضورش در رئال مادرید ندارد و از هر نظر آمارش افت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پس از شروع ویرانگر فصل، "تاثیر بلینگام" در سال 2024 کاهش قابل توجهی داشته است. این ستاره انگلیسی در 16 بازی رسمی اول خود 17 گل به ثمر رساند و باعث شد همه فراموش کنند رئال کریم بنزما را از دست داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ستاره سابق دورتموند در شروع کار برای رئال بی نظیر کار کرد و بازی های متوالی گل زد و پاس گل داد ولی بعد از آسیب دیدگی شانه، به تدریج افت او نیز شروع شد. رئال برای جود 103 میلیون یورو هزینه کرد و خیلی زود ثابت شد که او را ارزان هم خریده اما همانطور که هر بازیکنی در طول فصل فراز و نشیب دارد، این هم دوره افت بلینگام است.

در هفته های اول سال 2024 جود تنها یک گل در 9 بازی رسمی به ثمر رسانده است. این گل از روی نطقه پنالتی و در بازی جنجالی برابر آلمریا زده شد.

1983272

بلینگام مقابل مایورکا، ختافه و اتلتیکو در لیگ بدون گل ماند. دوباره مقابل اتلتیکو، در سوپرجام و باز هم سومین دوئل مقابل این تیم در در کوپا دل ری گلزنی نکرد. او در فینال سرجام مقابل بارسا هم نتوانست گل بزند. بلینگام دیدار لاس پالماس را به دلیل مصدومیت از دست داد و در اولین بازی جام حذفی مقابل آراندینا با تصمیم فنی کارلتو روی نیمکت ماند.

او از 17 دسامبر گذشته و در پیروزی مقابل ویارئال در جریان بازی گل نزده است. آمار پاس گل بلینگام نیز کاهش یافته است؛ سه پاس در سال 2024 در مقایسه با 8 پاس گل ماه های ابتدایی فصل.

رئال مادرید برای ادامه فصل و مقطع مهمی که پیش روی این تیم است، به درخشش دوباره بلینگام نیاز حیاتی دارد. جود فوق ستاره بر می گردد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی