|

اردن شگفتی ساز جام ملت های آسیا می شود؟

سرمربی تیم ملی اردن در نشست خبری قبل از دیدار با کره‌ گفت: کره‌ای‌ها پتانسیل تکنیکی بالایی برای کنترل بازی دارند و این برای ما یک مشکل است.

لینک کوتاه کپی شد

در نخستین بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های ملی فوتبال اردن و کره‌جنوبی به مصاف هم ‌می‌روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ حسین عموته،‌ سرمربی تیم ملی فوتبال اردن در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: قدرت کره جنوبی زیادی است و نیاز به آمادگی تکنیکی و ذهنی زیادی داریم. آنها پتانسیل تکنیکی بالایی برای کنترل بازی دارند و این برای ما یک مشکل است. ما سعی می‌کنیم توانایی‌هایمان را بهبود ببخشیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم خصوصا در دقایق پایانی بازی که کره بهتر عمل می‌کند و حریفانش در بازی‌های قبلی در آن لحظات اشتباه کردند. تلاش می‌کنیم که برای بازی فینال آماده شویم.

او در ادامه درباره وضعیت التماری، ستاره تیمش گفت: برای مراقبت از بازیکنان خیلی مهم است که به وضعیتشان رسیدگی شود. اگر خدا بخواهد فردا آماده خواهد بود چرا که بازیکن کلیدی ماست و تیم ما به او وابسته است. البته ما فقط به او نیاز نداریم بلکه همه بازیکنانمان را می‌خواهیم.

عموته در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توانایی بازی در طول ۱۲۰ دقیقه را دارد؟ گفت: بازیکنان حرفه‌ای ظرف دو روز به خوبی ریکاوری می‌شوند و به نظرم فردا مشکلی برای دو تیم در بازی وجود نخواهد داشت.

سرمربی مراکشی تیم ملی فوتبال اردن همچنین درباره حضور هواداران در بازی فردا اظهار کرد: بدون شک ما به حضور هوادارانمان نیاز داریم و آنها روی عملکرد ما تاثیر می‌گذارند. ما به جزئیات کوچک برای تغییر نتیجه بازی نیاز داریم که یکی از آنها حضور هواداران است‌.

عموته ادامه داد: یک تصمیم فنی دلایل واضحی دارد. ما باید به هرکسی چیزی را که شایسته است بدهیم. همه چیز خوب است. هر مربی‌ای باید تیمش را برای تمام شرایط بازی آماده کند. من قبلا راجع به این موضوع صحبت کرده‌ام. ما یک گروه از بازیکنان داریم که در لیگ داخلی بازی می‌کنند و مصدومیت‌هایی دارند. ما سعی کردیم آنها را از نظر فیزیکی و ذهنی آماده کنیم ولی نتوانستیم آنها را به صورت ۹۰ درصد آماده کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی