|

مسعود ریگی فاش کرد؛ اتفاقاتی باعث شد گل‌محمدی از تیم برود

هافبک دفاعی کم حرف پرسپولیس می‌گوید امیدوارند روند خوب تیم در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی را ادامه دهند.

لینک کوتاه کپی شد

مسعود ریگی در مصاحبه با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره شرایط اردوی دوبی گفت: با توجه به شرایط تیم پرسپولیس به این اردو نیاز داشتیم تا برای شروع نیم فصل دوم شرایط بهتری فراهم شود. این اردو از جهت آمادگی بازیکنان تیم و البته هماهنگ شدن نفرات جدید مهم بود و واقعا تاثیر مثبتی داشت. امیدوارم نیم فصل دوم جشن قهرمانی بگیریم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، ریگی درباره شرایط اردو و قرار گرفتن بازیکنان کنار هم به مدت ده روز نیز گفت: بله این شرایط پیش آمد و قرار گرفتن بازیکنان به مدت ده روز در یک محیط بسته اتفاق خیلی خوبی بود. ما شرایط تمرینی خوبی هم داشتیم و امیدوارم تا شروع نیم فصل دوم هم خوب کار کنیم.

هافبک دفاعی سرخ‌ها درباره تغییرات کادر فنی این تیم هم گفت: آقا یحیی به گردن من خیلی حق دارد. ما در پدیده کنار هم بودیم و امسال هم در خدمت ایشان بودم اما اتفاقاتی باعث شد تا ایشان از تیم بروند. در چهار سال گذشته ایشان زحمات خیلی زیادی برای تیم پرسپولیس کشیدند و همه این را دیدند. ان شاء‌الله هر جا هستند سالم باشند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم خدا به ما کمک کند تا این مسیری که آقا یحیی پیش گرفته بود را ادامه بدهیم و همین روند خوب تداوم داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی