|

فوری؛ مدافع تیم ملی جام ملت های آسیا را از دست داد

وضعیت مجید حسینی برای ادامه جام ملت‌ها مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی‌که مجید حسینی سه بازی اخیر تیم ملی ایران را به دلیل مصدومیت از دست داده و نتوانسته تیم ملی را همراهی کند، حالا پزشک تیم ملی خبر داد که او در بازی‌های آینده ایران هم حضور نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مصدومیت او به‌خصوص برای بازی سوریه ایران را با چالش شدیدی مواجه کرد چرا که حسین کنعانی هم به دلیل محرومیت در این بازی حضور نداشت تا قلعه‌نویی با چالش دشواری مواجه شود.

این در حالی است که پیش از شروع تورنمنت نیز مرتضی پورعلی‌گنجی در فیفادی قبلی از فهرست تیم ملی کنار رفت و حالا حسینی هم مصدوم شده تا کار کاملا به شجاع و کنعانی سپرده شود.

علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی درباره وضعیت سید مجید حسینی مدافع تیم ملی اظهار داشت: با توجه آسیب لیگامانی داخلی مچ پای حسینی، در چند روز گذشته اقدامات درمانی برای این بازیکن انجام گرفت و خوشبختانه در حال حاضر شرایط او بسیار بهتر است.

او افزود: ارزیابی‌های مجدد عملکردی روی پای این بازیکن انجام شده و بر اساس نتایج حاصله با توجه به سطح بالای مسابقات و به جهت حفظ سلامت و آینده حرفه‌ی بازیکن تصمیم به ادامه درمان و عدم انجام تمرینات سنگین تا سه هفته آینده اتخاذ شد.

نکته مهم اینکه صادق محرمی نیز به دلیل مصدومیت رباط صلیبی تورنمنت را از دست داد و حالا با خروج مجید حسینی و محرومیت مهدی طارمی، 23 بازیکن برای قلعه‌نویی در دیدار ژاپن در دسترس خواهند بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی