|

کریم انصاری‌فرد جانشین آقای گل یونان شد!

کریم انصاری فرد امروز با قراردادی 6 ماهه راهی لیگ یونان شد.

لینک کوتاه کپی شد

کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان ایران با عقد قراردادی شش ماهه راهی فوتبال یونان شد تا پیراهن زرد آریس را به تن کند. انصاری‌فرد در یونان تا پیش از این برای تیم های پانیونیوس، المپیاکوس و آاک آتن بازی کرده و تنها در فصل 2016/17 موفق شد در یونان با المپیاکوس قهرمان لیگ شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ انصاری‌فرد 122 بازی در لیگ یونان انجام داده و 45 بار در این لیگ گلزنی کرده است؛ اکنون با بازگشت به لیگ یونان شرایط به نحوی است که حضور ثابت کریم انصاری‌‍فرد در ترکیب این تیم مقداری عجیب است.

آریس در لیگ یونان چه رتبه‌ای دارد؟

این تیم در این فصل از لیگ یونان با 33 امتیاز که حاصل شده از 10 برد، 3 تساوی و 7 شکست است. آریس در رتبه پنجم پایین‌تر از المپیاکوس، آاک، پاناتینایکوس و پائوک ایستاده است.

لیگ این کشور در 22 هفته برگزار می‌شود و پس از آن تیم‌های رتبه نخست تا ششم در پلی آف قهرمانی، 12 بازی فارغ از نتایج به دست آمده در لیگ اصلی انجام می‌دهند و آریس اکنون در صدد این است که صعودش را قطعی کند.

سرمربی این تیم چه کسی است؟

آپوستولوس مانتزیوس یونانی با 52 سال سن سرمربی این تیم است. او در دوران مربیگیری در تیم‌های زیادی حضور داشته اما در مقطع‌های مختلف سرمربی پانیونیوس بوده اما هیچوقت شاگرد ایرانی نداشته است.

او در کنار خود آلبرت پویگ دارد که 35 ساله است و پیش‌تر مربی جوانان بارسلونا بود. 

بازیکنان شاخص این تیم چه کسانی هستند؟

آریس تیمی متشکل از بازیکنان سابق آاک و المپیاکوس در سال‌های 2015 تا 2020 دارد اما با این حال بازیکنان خارجی این تیم نقش پررنگی در شرایط این تیم دارند. مارتین مونتویا مدافع سابق بارسلونا در سال‌های 2011 تا 2016 که همچنین سابقه بازی در اینتر و رئال بتیس را دارد، مدافع کنار این تیم است و لازم به ذکر است او در برایتون با علیرضا جهانبخش نیز هم‌تیمی بوده است. ولادیمیر داریدا کاپیتان تیم ملی جمهوری چک که سابقه بازی در تیم هرتا و فرایبورگ را دارند نیز حضور دارد.

بازیکنان سابق این تیم چه کسانی هستند؟

برایان دابو بازیکن فعلی سپاهان از این تیم راهی نقش جهان شد و جدای از او، دنیلو پریرا مرد پرتغالی پاری سن ژرمن نیز در این تیم بازی کرده است.

دلیل جذب کریم انصاری فرد چه بوده است؟

لوکا مورون ستاره اسپانیایی این تیم با زدن 10 گل آقای گل یونان است ولی از طرفی دیگر این تیم مهاجم جایگزین برای او ندارد. قرارداد شش ماهه انصاری‌فرد که همراه با بند تمدید یک ساله است که به نظر می‌رسد آنها روی چهره ایرانی تیمشان حساب ویژه‌ای باز کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی