|

فسخ 10 میلیاردی، مانع بازگشت ستاره سابق به استقلال

حق فسخ 10 میلیارد تومانی، مانع بازگشت فرشید اسماعیلی به تیم استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

فرشید اسماعیلی علاقه دارد تا بار دیگر پیراهن استقلال را به تن کند و به همین علت حتی با نساجی به اردوی نیم فصل نرفت تا خبر جدایی احتمالی این بازیکن در رسانه ها دست به دست شود. همین موضوع دلخوری نساجی از این بازیکن را در پی داشت چرا که بعد از مصدومیت شدید، این باشگاه نساجی بود که اسماعیلی را به فوتبال برگرداند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در قرارداد یک ساله فرشید اسماعیلی با نساجی، بند فسخ 10 میلیاردی به چشم می خورد و اگر بخواهد جدا شود، باید مبلغ حق فسخ پرداخت شود. طبیعی است با این شرایط، نساجی راضی به جدایی فرشید اسماعیلی نباشد مگر اینکه پول حق فسخ به طور کامل پرداخت شود.

فرشید اسماعیلی تا این لحظه 6 میلیارد تومان از نساجی دریافتی داشته است. او انتظار دارد با برگرداندن یک میلیارد از این مبلغ، نساجی راضی به جدایی اش شود اما قاعدتا نه نساجی و نه هیچ باشگاه دیگری قبول نمی کند بازیکنی که بند فسخ 10 میلیاردی دارد، با تنها یک نیم فصل بازی کردن به این روش جدا شود.

شاید اگر فرشید اسماعیلی تمام مبلغ دریافتی فصل جاری یعنی 6 میلیارد را به نساجی برگرداند، کار استقلال برای مذاکره و جذب او آسان شود.

باید منتظر ماند و دید درنهایت با این شرایط فرشید اسماعیلی راهی استقلال می شود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی