|

کُری یورگن کلینزمان برای حریفان!

کره و عربستان سعودی دو قرعه غیر دلخواه برای یک‌دیگر هستند که باید در همین مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 باهم روبه‌رو شوند.

لینک کوتاه کپی شد

یورگن کلینزمان سرمربی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پیش از مقابل عربستان سعودی در خصوص تقابل با روبرتو مانچینی، سرمربی مشهور ایتالیایی این تیم گفت: از هیچ کس ترسی نداریم اما به همه حریفان‌مان احترام می‌گذاریم. مانچینی در حال انجام کارهایی فوق‌العاده است؛ یک فرایند گام‌به‌گام که او به خوبی در حال پیش بردنش است. بدیهی است روبرتو در حال گذراندن یک ماجراجویی جدید است، درست مثل من در کره. برای عربستان سعودی احترام زیادی قائلم. در دوران فوتبالم خیلی زیاد با مانچینی روبه‌رو شدم. حالا می‌توانید پس از گذشت 10 بازی، امضای مانچینی در تیم ملی عربستان را ببینید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در تساوی عجیب کره جنوبی و مالزی با نتیجه 3-3 که منجر به دوم شدن تیم کلینزمان در مرحله گروهی شد، عده‌ای سرمربی آلمانی عده‌ای لبخند زدن کلینزمان پس از دریافت گل تیمش را به تبانی جهت روبه‌رو نشدن با ژاپن برداشت کردند. کلینزمان در این باره گفت:

لبخند من به‌خاطر بدبیاری تیم بود. در آن بازی ما تقریبا 85% مالکیت داشتیم، 20 کرنر زدیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم. معمولا در فوتبال این‌طور است که اگر بازی را تمام نکنید، احتمالا در ثانیه‌های پایانی گل می‌خورید و تنبیه می‌شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی