|

انتقاد تند رهبری‌فرد از مدیریت باشگاه پرسپولیس!

بهروز رهبری‌فرد انتقاد تندی به درویش بابت انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی تیم پرسپولیس داشت.

لینک کوتاه کپی شد

بهروز رهبری‌فرد که امروز برای مراسم سالگرد درگذشت مهرداد میناوند در بهشت زهرا حاضر شده بود، در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: خدا همه رفتگانی که ما الان کنارشان هستیم، بیامرزد. همه این‌ها یک زمانی بزرگ ورزش کشور بودند. مهرداد میناوند یکی از باتعصب‌ترین آدم‌هایی بود که من در فوتبال می‌شناختم، چه نسبت به تیم ملی کشور و چه نسبت به پرسپولیس. جای او خیلی خالی است، به‌خصوص در این برهه که ما جام ملت‌ها را داریم، اگر مهرداد بود، یک بمب روحیه برای تیم ملی محسوب می‌شد. حیف که جایش خیلی خالی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او ادامه داد: امیدوارم تیم ملی قهرمان شود که روح مهرداد و علی انصاریان و دیگر عزیزان شاد شود. واقعا باور نبود مهرداد سخت است؛ ما سه سال یکی از بهترین دوستان‌مان را کنارمان نداشتیم و جایش همیشه خالی است. یک سری از آدم‌ها هستند که هیچکس نمی‌تواند جایشان را پر کند و مهرداد از آن دسته آدم‌ها بود. همه ما دلتنگ او هستیم و انشالله یک روزی به او می‌رسیم و دوباره دیداری تازه می‌کنیم. الان که سه سال است او را نمی‌بینیم، یک گم کرده داریم و در این مقطع که تیم ملی به بمب روحیه‌ای مثل مهرداد میناوند نیاز دارد، جایش خیلی خالی است.

رهبری‌فرد در خصوص ادامه مسابقات جام ملت‌های آسیا و تقابل ایران و سوریه عنوان کرد: فوتبال، یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و فقط شاید بتوانیم حدس بزنیم. خود من در برنامه تلویزیونی گفتم تاجیکستان، امارات را می‌برد و دو سه تا از دوستان به من خندیدند اما دیشب برد. فوتبال اینطور نیست که فکر کنید اسم‌ها می‌برند، بلکه در طول ۹۰ دقیقه در زمین فوتبال نتایج مشخص می‌شوند. من الان خیلی نگران این هستم که همه می‌گویند باید ژاپن را ببریم اما سوریه سد محکمی برابر ماست و در هر مقطعی هم برابر تیم ملی ایران بازی کرده، بهترین عملکرد را داشته است و برابر ما کمی متعصب‌تر می‌شوند. فکر می‌کنم از بازی با سوریه، فینال‌های ما شروع می‌شود و تا فینال اصلی ادامه دارد. خیلی از کارشناسان می‌گویند ما باید فکر ژاپن باشیم اما نه، سوریه هم تیم است و برنامه‌ریزی کرده و مربی بزرگی دارد. اگر غفلت کنیم، از دور مسابقات خارج می‌شویم.

 

1680076

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار ویه‌را به‌عنوان سرمربی این تیم گفت: من فکر می‌کنم اگر آقای درویش در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می‌کرد می‌خواهم پدر پرسپولیس را دربیاورم، مردم خیلی بهتر قبول می‌کردند. من نمی‌دانم. آقای درویش، یک اسم‌هایی چیدی و همه ما خوشحال شدیم و بال درآوردیم که یحیی رفت، یک مربی بزرگ می‌آید اما بعد رسیدیم به دستیار ایشان. من احترام خاصی برای دستیار ایشان قائلم و هر انسانی در هر جایگاهی قابل احترام است اما آن اسم‌ها چه شد آقای درویش؟ شما آخر رسیدی به دستیار آقای گل‌محمدی، کسی که هیچ‌ کارنامه‌ای ندارد و هر‌ جا هم بوده، هیچ نتایج خوبی نگرفته است. قبول کردن مربی به‌خاطر حرف سه بازیکن فاجعه است. ما متاسفانه به جایی رسیدیم که بازیکنان تیم برای تیم مربی تعیین می‌کنند. آقای درویش، شجاعت داشته باش و بگو که چهار بازیکن از تو خواسته‌اند که این مربی‌مان باشد.

او سپس در پاسخ به اینکه منظور او کدام بازیکنان هستند، گفت: اسم نبریم بهتر است اما خود آقای درویش می‌داند. شاید خیلی از مردم هم با مصاحبه‌هایی که این عزیزان کرده‌اند، متوجه شده‌اند که چه کسانی هستند. مربی بستن با بازیکن برای من خیلی جالب بود و در فوتبال ندیده بودم که خوشبختانه دیدم.

رهبری‌فرد در واکنش به اینکه آیا پرسپولیس با اوسمار موفق خواهد شد، اظهار داشت: من کارنامه اوسمار را دیدم و در تیم‌هایی که بوده، نتایج افتضاحی گرفته است.

او همچنین درباره شکست پنج گله سرخ‌ها در بازی دوستانه مقابل شباب الاهلی نیز گفت: من شنیدم که تیم حریف هم تیم دومش را گذاشته است. من نمی‌دانم چطور محاسبه می‌کنید که از یحیی گل‌محمدی با آن افتخاراتش به این بنده خدا می‌رسید‌. این تیم نتیجه هم نگیرند آقای درویش می‌رود، او می‌رود و ما می‌مانیم و هواداران و نتایج و خاطرات و تاریخ

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه رضا درویش درباره این انتخاب گفته نمی‌خواست برای مدیران بعدی بدهی بگذارد، گفت: خب تیم را بفروشد و پولش را حراج کند. اینکه راحت‌تر است. یک‌سری صحبت‌ها بازی با شعور مخاطب است، مثل اسم‌هایی که چیدند. آقای گل‌محمدی که رفت و ده روز بعد که این اسم‌ها آمد، من گفتم همه اینها شو است. خوشبختانه حداقل به حرف خودم رسیدم که گفتم اینها شو است و می‌رسیم به یک مربی متوسط ایرانی یا دستیار آقای گل‌محمدی. این صحبت‌ها نشود بهتر است، چون به شعور مخاطب برمی‌خورد.

او همچنین درباره اظهارات درویش که معتقد بود پپ گواردیولا هم با توجه به عدم شناخت از فوتبال ایران در این مقطع از فصل نمی‌توانست به پرسپولیس کمک کند، گفت: آقای استانکو سال ۷۵ به پرسپولیس آمد و ما دهم جدول بودیم و نیم فصل هم بود. همان سال آقای استانکو ما را قهرمان ایران کرد. همه این‌ها به مربی بستگی دارد. اگر مربی باشد، سه بازی به پایان فصل هم نتیجه‌اش را می‌گیرد؛ حداقل تغییر و پیشرفت را می‌بینیم. بعضی صحبت‌ها برای این است که به هوادار آرامش بدهند، وگرنه خروجی خوبی ندارد. نه، من اصلا این حرف را قبول ندارم. مربی بزرگ دو بازی هم وقت داشته باشد، بهترین نتایج را می‌گیرد.

رهبری‌فرد در پایان در خصوص روند پرسپولیس در این سال‌ها (از برانکو به کالدرون، یحیی و حالا اوسمار) عنوان کرد: ما می‌گوییم نمی‌خواهیم پیشرفت کنیم، درجا هم نمی‌زنید، حداقل عقب گرد نکنید. ما متاسفانه درجا که نمی‌زنیم هیچ، به عقب هم برمی‌گردیم. من فکر می‌کنم اینطور که جلو می‌رویم، سال‌های بعد به آقای مایلی‌کهن و علی آقا پروین و آقای مهاجرانی برسیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی