|

کنایه جنجالی یحیی گل‌محمدی به بهروز رهبری‌فرد!

دعوای رسانه‌ای بهروز رهبری‌فرد و گل‌محمدی مربوط به امروز نیست و تقریبا 10 سال از عمر آن می‌گذرد!

لینک کوتاه کپی شد

مدافع سابق پرسپولیس به‌تازگی ضمن انتقاد از یحیی گل‌محمدی گفته است: تعجب می‌کنم باشگاه پرسپولیس وقت کافی داشت، اما مهاجم خوبی نگرفت؛ شهاب زاهدی در مجارستانی بازی کرده که فوتبالیست‌های این کشور خودشان در اتوشویی کار می‌کنند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ این معیار درستی نیست که هر بازیکن در خارج کشور بازی کند، با ارقام سنگین به تیم‌های بزرگ داخلی برگردد. تعجب می‌کنم شهاب زاهدی چطور به تیم ملی دعوت شده است؛ مهاجمی که خوب باشد دیگر نیازی به زمان ندارد، اما می‌گویند باید به زاهدی زمان بدهیم. سوالم از یحیی این است که وقتی تیم مهاجم ندارد چرا عبدی را به تیم دیگری می‌دهد؟ یعنی عبدی از زاهدی ضعیف‌تر بود؟ تعجب می‌کنم بابت بهانه‌های آقایحیی درباره ورزشگاه آزادی! آقا یحیی یادت رفت خودمان در چه چمن‌هایی بازی می‌کردیم؟ زیرساخت‌ها باید درست شود، ولی یکسری حرف‌ها فقط بهانه است؛ این خوب نیست که نتیجه گرفتن تیم را به کج بودن زمین ربط بدهیم.

شاید برخی‌ها ندانند، اما این اختلاف قدیمی است و حدود ۱۰ سال قدمت دارد.

اولین‌باری که یحیی گل‌محمدی به عنوان جانشین مانوئل ژوزه، سرمربی پرسپولیس شد، یک منتقد جدی و همیشگی به اسم بهروز رهبری‌فرد داشت. یحیی گل‌محمدی برخلاف امروز که جواب بهروز رهبری‌فرد را نمی‌دهد، آن روز‌ها (بخوانید اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲) یک مرتبه از کوره دررفت و در برنامه ۹۰ با طعنه زدن به بهروز رهبری‌فرد اظهار داشت: خیلی از دوستانی که این حرف‌ها را می‌زنند، اصلا دلشان برای تیم نمی‌سوزد. من این‌ها را پرسپولیسی نمی‌دانم. این آقایان این‌قدر که نگران کفتربازی خودشان هستند به فکر تیم نیستند. آن‌ها همان‌هایی هستند که می‌گویند ۱۴ سال پرسپولیسی بوده‌اند، اما هیچ‌وقت در دل مردم جایی نداشته‌اند، چون وقتی از پرسپولیس رفت و به ما گل زد چنان مشت گره کرد که از چشم مردم افتاد. آیا او به تیم فکر می‌کند؟

بهروز رهبری‌فرد نیز در خصوص اظهارات گل‌محمدی در برنامه ۹۰ گفت: وقتی فنی حرف می‌زنم انتظار دارم فنی جوابم را بدهند. بله من کفتربازی می‌کنم، اما کفتر بازی من چه ربطی به نتایج ضعیف پرسپولیس با مربیگری آقای گل‌محمدی دارد؟ آقای گل‌محمدی! ترابیان را برای چه آوردی پرسپولیس؟ نگذارید آدم خیلی از مسایل را بگوید. حتما باید او را بیاوری که قبلش با هم توی کار ساخت‌وساز بودید و از وی گچ و مصالح می‌گرفتی؟ بگوویچ را چرا آوردی پرسپولیس؟ ۶۰۰میلیون تومان پول بی‌زبان چرا رفت توی جیب او؟ بگویم چرا عادل کلاه‌کج آمد پرسپولیس؟ بگویم چطور شدی سرمربی صبای قم؟ وقتی حرف نمی‌زنم شما هم حد خودت را بشناس! ۱۵ سال در پرسپولیس بودم، اما او حواسش نیست و می‌گوید ۱۳ سال. حالا اشکالی ندارد. او فوقش باید مربی جوانان یا نوجوانان پرسپولیس می‌شد. باید برکنارش کنند. من نمی‌دانم در پرسپولیس چه خبر است! یکی مثل درخشان که پرسپولیسی است و سابقه مربیگری در پرسپولیس را دارد از یاد برده‌اند و رفته‌اند سراغ گل‌محمدی. ببینید اصلا هوادار قبولش دارد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی