|

جریمه سنگین ستاره منچستریونایتد توسط باشگاه

مهاجم انگلیسی تیم منچستریونایتد تاوان بی‌انضباطی و صادق نبودن با این باشگاه را داد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در دور چهارم جام حذفی انگلیس موفق شد با نتیجه 4 بر 2 میزبان دسته چهارمی خود یعنی نیوپورت را شکست دهد که اریک تن‌هاخ برای این بازی مارکوس رشفورد را ظاهراً به دلایل انضباطی در ترکیب 20 نفره تیمش قرار نداد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ سرمربی هلندی شیاطین سرخ پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل نیوپورت درباره حاشیه‌سازی اخیر مهاجم انگلیسی‌اش گفت: رشفورد اطلاع داد که بیمار شده، بقیه مسائل داخلی (درون خانوادگی) است. من به این موضوع رسیدگی خواهم کرد. همان‌طور که پیش از بازی گفتم، این یک موضوع داخلی است.

حالا نشریه انگلیسی «سان» خبر می‌دهد که رشفورد 26 ساله به خاطر اینکه پنجشنبه شب در یک کلوپ شبانه در شهر بلفاست ایرلند رؤیت شده آن هم در شرایطی که به باشگاه گفته بود بیمار شده؛ با جریمه 650 هزار پوندی معادل 2 هفته دستمزدش در منچستریونایتد از سوی این باشگاه لیگ برتری مواجه شد.

این مهاجم انگلیسی که به خاطر حضورش در بلفاست، تمرین روز جمعه شیاطین سرخ را از دست داده بود، امروز (دوشنبه) به تمرینات منچستریونایتد بازگشت.

گفته می‌شود مدیران INEOS (سرمایه‌گذار جدید منچستریونایتد با خرید 25 درصد سهام این باشگاه) و سران باشگاه منچستریونایتد بابت رفتارهای مارکوس رشفورد در چند ماه اخیر به خصوص پس از تمدید قرارادش با این باشگاه، خیلی نگران هستند.

مدیر برنامه‌های رشفورد به اطلاع مدیران INEOS رسانده‌ که آنها تمامی پیشنهادهایی که در تابستان پیش‌ رو به این بازیکن شود را در نظر خواهند گرفت. دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و الهلال به منظور به خدمت گرفتن این مهاجم انگلیسی حاضر به ارائه پیشنهاد قابل‌توجهی هستند.

رشفورد که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه منچستریونایتد تا سال 2028 اعتبار دارد، تاکنون در 385 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار 127 گل‌زده و 74 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

او این فصل اما در فرم و شکل خوبی نیست و در 26 بازی تنها 4 گل برای تیم تحت‌هدایت تن‌هاخ به ثمر رسانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی