|

ستاره منچستر همچنان دور از ترکیب

رشفورد، ستاره منچستریونایتد، به احتمال فراوان در بازی این هفته مقابل بورنموث غایب خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

رشفورد در دیدار هفته گذشته برابر چلسی که با پیروزی 1-2 منچستریونایتد به پایان رسید روی نیمکت قرار گرفت و بسیاری معتقد بودند که این جریمه عملکرد ضعیف او برابر نیوکسل است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن در چند هفته اخیر به دلیل علمکرد نه چندان خوبش و بارها مورد انتقاد قرار گرفته اما انتقادها به دلیل نمایشی که در بازی برابر نیوکسل ارائه کرد به اوج رسید تا شرایط بیش از پیش برای او دشوار شود و فشارها روی او افزایش پیدا کند. 

شیاطین سرخ عصر امروز قرار است در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس روبروی بورنموث قرار بگیرند و رشفورد در تمرینات روز گذشته حضور داشت و به این ترتیب، انتظار می‌رود که بازی برابر این تیم را از دست بدهد. گفته می‌شود که دلیل غیبت او در تمرینات بیماری بوده است. 

این ستاره انگلیسی در تلاش است تا شرایط را به سود خودش تغییر دهد و امیدوار است که بتواند هرچه زودتر به روزهای خوبی که در فصل گذشته داشت برگردد تا فرصت حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو 2024 را هم از دست ندهد اما شرایط برای او در حال حاضر بسیار دشوار است. 

بسیاری از منتقدان و حتی هواداران یونایتد مدعی شده‌اند که درخشش رشفورد در فصل گذشته اتفاقی بوده و یونایتد باید فکری جدی به حال خط حمله‌اش کند و بازیکنی در حد و اندازه‌های این تیم را به خدمت بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی