|

فقط یک ستاره پرسپولیس از اوسمار حمایت کرد!

ساعاتی بعد از اعلام نام اوسمار برای جانشینی یحیی، سروش رفیعی در یک استوری از هواداران تیمش خواست که برای نام پرسپولیس متحد باشند.

لینک کوتاه کپی شد

در واقع این استوری به‌نوعی حمایت از انتخاب باشگاه بود و می‌خواست به شکلی فشار را از روی اوسمار بردارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از اردوی پرسپولیس خبردار شدیم که سروش از چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم می‌خواهد این کار را انجام داده تا بقیه نفرات تیم با این استوری خواهان اتحاد بیشتر شوند که به خواسته این بازیکن توجهی نشده است.

برخی از سرخپوشان مدعی شده‌اند اگر الان بخواهند حمایتی از اوسمار داشته باشند با شروع مسابقات درصورت عدم نتیجه‌گیری احتمالی تیم متهم به این خواهند شد که اوسمار را آنها انتخاب کرده‌اند و نه باشگاه و در این‌صورت باید جوابگوی هواداران باشند. از این رو سرخپوشان خود را از این ماجرا به‌طور کل کنار کشیده و به این شکل خواستند اعلام کنند که اوسمار در حقیقت انتخاب خودش درویش بوده است.

جالب اینکه همین کار را هم برخی اعضای هیات‌مدیره انجام داده و صحبت‌های خصوصی عنوان کردند که در جلسات هیات‌مدیره فقط درویش و حدادی حامی اوسمار بودند. ناگفته نماند که برخی از بازیکنان پرسپولیس درمورد اوسمار اعتقاد دارند که او از نظر فنی مربی خوبی است اما نمی‌تواند از پس حاشیه‌های تیم برآید و انتخاب ترکیب اصلی یکی از معضلات او خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی