|

آقای گل فعلی جام ملت های آسیا

أیمن حسین موفق شد چهارمین گل خود را در رقابت های جام ملت های آسیا به ثمر برساند.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که عراق نیمه نخست را بازنده به رختکن رفته بود، با تغییراتی که خسوس کاساس در ابتدای نیمه دوم در تیمش ایجاد کرد، ورق بازی به طور کلی برگشت و عراقی ها موفق شدند به بازی برگشته و برنده از زمین خارج شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ عراق در همان ابتدای نیمه دوم توانست به گل تساوی دست یابد اما بهترین گلزن تیم کاساس در دقیقه 73 تیمش را پیش انداخت. ارسال علی جاسم از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر أیمن حسین وارد دروازه شد تا این بازیکن علاوه بر اینکه بازی را 2 بر یک کند، خودش نیز چهار گله شود.

این بازیکن فرصت خوبی داشت تا ضمن تغییر نتیجه بازی، شمار گل هایش را نیز افزایش دهد اما ضربه پنالتی این بازیکن به تیرک دروازه خورد و راهی به درون چارچوب پیدا نکرد.

پس از اخراج یک بازیکن ویتنام در دقایق پایانی نیمه نخست، انتظار می رفت که عراق بتواند در نیمه دوم به بازی برگردد که اینطور هم شد اما شاگردان فیلیپ تروسیه در دقیقه 90+1 غافلگیرکننده ظاهر شده و توانستند بازی را 2 – 2 کنند.

اما این پایان کار نبود چرا که ستاره خط حمله عراق، کار ناتمامش را تکمیل کرد. تیم کاساس در آخرین ثانیه های بازی صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد که این بار أیمن حسین موفق شد توپ را وارد دروازه کند و ضمن اینکه پیروزی شیرینی را برای تیمش رقم زد، خودش را پنج گله کرد.

1982576 1982577

أیمن حسین که ستاره عراق در بازی با ژاپن بود و این تیم با بریس او برنده از زمین خارج شد، مقابل اندونزی نیز یک گل به ثمر رسانده بود و حالا با پنج گل زده، به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

این مهاجم بلند قامت عراقی ها که بارها به تیم های لیگ برتر ایران نیز لینک شده بود، حالا موفق شد بیستمین گل ملی خود را برای عراق به ثبت برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی