|

افشاگری جنجالی جرارد رومرو علیه داور بازی رئال مادرید - آلمریا

حواشی داوری دیدار جنجالی رئال مادرید و آلمریا تمامی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

این بار نوبت به افشاگری جرارد رومرو، خبرنگار مشهور بارسلونا نسبت به گفتگوی داور اصلی و داوران VAR رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در یکی از صحنه‌های دیدار رئال مادرید و آلمریا، وینیسیوس جونیور با آرنج خود به بازیکن حریف ضربه وارد می‌کند. صحنه‌ای که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور می‌ماند و دیده نمی‌شود. اما طبق فایل گفتگوی داور اصلی و داوران VAR که توسط جرارد رومرو منتشر شده است، داوران کاملا نسبت به این صحنه از بازی احاطه کامل دارند و به راحتی از آن رد می‌شوند! ابتدا به متن فایل صوتی منتشر شده توسط جرارد رومرو می‌پردازیم.

داور وسط، خوزه هرناندز مائسو، این صحنه را می‌بیند و به داور VAR می‌گوید:

وقتی وینیسیوس بازیکن را از سر راهش خارج می‌کند، از بازوی خود استفاده می‌کند و به صورت بازیکن ضربه می زند. اما خب، بیا مسابقه ‌را ادامه دهیم.

پس از صحبت داور مسابقه، داوران اتاق VAR هم مخالفتی نداشته و صحنه را بررسی نمی‌کنند.

جرارد رومرو پس از افشاگری در مورد گفتگوی داوران می‌گوید:

بعد از اینکه داور، گزارش این صحنه را به داوران VAR گفت، VAR صحنه را بررسی نکرد. داور ضربه را دید و می‌دانست که وینیسیوس به بازیکن ضربه زده، ولی کاری نکرد. وینیسیوس باید اخراج می شد. خانم‌ها و آقایان، لالیگا!

حالا صحبت‌ها و افشاگری خبرنگار مشهور بارسلونا باعث شده تا کمیته داوران فوتبال اسپانیا علیه جرارد رومرو تحقیقاتی را آغاز کنند. حتی گفته می‌شود که آنها سعی دارند تا رومرو را به دادگاه بکشند و به گفته اعضای این کمیته، انتشار چنین فایل صوتی، غیرقانونی بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی