|

مدافع سابق منچسترسیتی پشیمان از همبازی شدن با رونالدو

آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی النصر هم از شرایطش ابراز نارضایتی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

 آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی سابق منچسترسیتی از شرایطش در النصر ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بسیاری از ستارگانی که در تابستان گذشته به لیگ عربستان رفتند، دچار پشیمانی شده اند. هندرسون قید دستمزد نجومی خود در الاتفاق را زد تا به فوتبال اروپا برگردد و حالا آیمریک لاپورت مدافع اسپانیایی النصر هم از شرایطش ابراز نارضایتی کرده است. وی در مورد انتقال به النصر می گوید:" در مقایسه با اروپا، تغییر بزرگی بود اما همه چیز به هماهنگ شدن بستگی دارد. امکانات زیادی را در اختیار ما قرار ندادند. بسیاری از بازیکنان ناراضی هستند اما در هر صورت هر روز تمرین می کنیم و تلاش می کنیم تا کمی شرایط بهتر شود چرا که این شرایط برای خود آنها نیز جدید است. آنها بازیکنان اروپایی را خریده اند اما حالا مسیری طولانی پیش روی خود دارند. شاید با این شرایط هماهنگ نشده اند و باید کمی هماهنگ تر شوند."

مدافع سابق منچسترسیتی در ادامه با انتقاد از مقامات فوتبال در عربستان گفت :" آنها همه چیز را بیش از حد ساده می گیرند. وقتی به آنها اولتیماتوم می دهی، اهمیتی نمی دهند. با وجود آن که با تو قرارداد امضا کرده اند، مسائل را نمی پذیرند و با و دعوا می کنند.  من در مورد تجربه شخصی خودم صحبت می کنم و نمی دانم که نظر دیگران چه گونه است. آنها سعی می کنند که بازیکنان را به این جا بیاورند اما این که چطور به آنها رسیدگی می شود، بحث متفاوتی است. از ما مراقبت می کنند اما نه به اندازه کافی. در اروپا هم حقوق خوبی پرداخته می شود اما رسیدگی به بازیکنان خیلی بهتر است. "

وی در این باره که ایا با توجه به شرایطش قصد ترک النصر را دارد، گفت:" فعلا نه اما ببینیم چه می شود. در حال حاضر برنامه ای نریخته ام اما قطعا در آینده بر اساس شرایطم تصمیم گیری خواهم  کرد.  البته شاید خیلی های دیگر از شرایطشان راضی باشند. برخی بازیکنان فقط به خاطر پول به این جا آمده اند اما من به مسائل ورزشی نیز فکر می کنم. نسبت به کیفیت زندگی انتظارات متفاوتی داشتم چرا که این جا باید روزی سه ساعت را در خودرو سپری کنی. ترافیک در ریاض خیلی شدید است و زمان زیادی در خودرو هدر می رود.  ریاض، نکات مثبت زیاد و نکات بد زیادی را دارد. مراکز خرید حقیقتا فوق العاده هستند. همه جا تمیز است اما وقتی قرار باشد که یک ساعت و نیم در ترافیک باشی، ترجیح می دهی که کلا جایی نروی. "

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی