|

کنایه رودریگو دی پل به وینیسیوس!

دربی مادرید با برد 4-2 اتلتیکو برابر رئال مادرید به پایان رسید و شاگردان سیمئونه با این برد به دور بعد مسابقات کوپا دل ری صعود کردند.

لینک کوتاه کپی شد

بازی بین دو تیم همشهری رئال مادرید و اتلتیکو مادرید همیشه جذاب و البته جنجالی دنبال شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بازی یک هشتم پایانی کوپا دل ری میان این دو تیم هم از این قاعده مستثنی نبود و هواداران فوتبال در دقایقی از مسابقه شاهد درگیری و تنش میان بازیکنان هر دو تیم بودند. رودریگو دی پل و وینیسیوس جونیور دو بازیکن آمریکای جنوبی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید هم سهم بسزایی در این تنش‌ها داشتند. وینیسیوس جونیور علاوه بر مشاجره لفظی با سرمربی حریف، دیگو سیمئونه و البته اشتباه مهلکش در گل سوم که آنتوان گریزمان به خوبی از آن استفاده کرد در مقطعی نیز با رودریگو دی پل، هافبک آرژانتینی اتلتیکو وارد تنش شد.

در ابتدا وینیسیوس به دی پل و با اشاره به لوگوی باشگاه رئال مادرید روی پیراهنش می‌گوید:

ببین، من برای رئال مادرید بازی می‌کنم. تو کی هستی؟

دی پل هم که بارها نشان داده در چنین مواقعی به هیچ‌وجه کم نمی‌آورد با خنده خطاب به وینیسیوس جونیور می‌گوید:

من قهرمان جهانم، تو کی هستی؟!

البته پیش از شروع دربی مادرید هواداران اتلتیکو مادرید بیرون از استادیوم واندا متروپولیتانو توهین‌های نژادپرستانه خطاب به وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید انجام دادند و او را «میمون» خواندند. همچنین در طول مسابقه، وینیسیوس با خشم به‌سوی هواداران نشانه می‌رفت و در تلاش بود توجه داور را جلب کند، اگرچه این فوتبالیست برزیلی به‌‌دلیل اعتراض‌های مکرر با کارت زرد جریمه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی