|

امباپه به رئال بیاید، فوق ستاره رفتنی می شود؟!

برخی منابع مدعی شده اند که در صورتی که رئال در نهایت امباپه را به خدمت بگیرد، یکی از ستارگان کلیدی خود را به فروش خواهد رساند.

لینک کوتاه کپی شد

امباپه کمتر از شش ماه دیگر با پی اس جی قرارداد دارد و  بحث در مورد پیوستنش به رئال مادرید داغ است و اخیرا فوت مرکاتو مدعی شده بود که این بازیکن با رئالی ها به توافق رسیده است.  البته لیورپول، آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز به خرید کیلیان علاقمند هستند اما رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن 25 ساله دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛حالا ادواردو ایندا خبرنگار اسپانیایی مدعی شده است که در صورتی که امباپه به رئال مادرید بیاید، این باشگاه تصمیم به فروش وینیسیوس جونیور خواهد گرفت تا حساب های مالی خود را کنترل کند. در حقیقت به نظر می رسد که جایی برای هر دو بازیکن وجود ندارد چرا که بازیکن فرانسوی می تواند در پست های مختلف خط حمله بازی کند.  ایندا گفت:" اگر امباپه به رئال مادرید بیاید، یک نفر باید جدا شود چرا که باشگاه باید در آمدزایی کند. همیشه گفته ام که یکی از بازینان مهم رئال مادرید فروخته می شود و در این باره اطلاعات زیادی دارم.  اگر قرار باشد که کسی فروخته شود، وینیسیوس خواهد بود. اگر امباپه بیاید، یک نفر باید جدا شود و باشگاه می داند که می تواند از فروش بازیکن برزیلی درآمد زیادی کسب کند."

وینیسیوس تا 2027 با رئال مادرید قرارداد دارد و بند فسخ قراردادش یک میلیارد یوروست اما طبیعتا قیمت فروش او چیزی بین 100 تا 150 میلیون یورو خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی