|

نیوکاسل ستاره بایرن مونیخ را می خواهد

مدیران باشگاه نیوکسل پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن یاشوا کیمیش، ستاره بایرن، به این باشگاه ارائه کرده‎‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد کیمیش با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان 2025 به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد که او تصمیمی برای امضای قرارداد جدید و ادامه حضور در آلیانز آرنا ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ این بازیکن 28 ساله در سال 2015 از لایپزیش به بایرن پیوست و از آن زمان تا به حال پیراهن این تیم را به تن داشته است. مدیران این باشگاه علاقه زیادی به تمدید قرارداد او دارند اما با توجه به تصمیم این بازیکن، مایل نیستند که او را به صورت رایگان از دست بدهند.

در چند ماه اخیر نام این هافبک آلمانی در کنار نام بسیاری از باشگاه‎‌های اروپایی به گوش رسیده و حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده که نیوکسل هم به جمع مشتریان او اضافه شده و پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به بایرن ارائه کرده است.

مصدومیت‌های متعدد و همچنین محرومیت طولانی مدت ساندرو تونالی باعث شده که نیوکسل به صورت جدی به دنبال یافتن هافبکی مطمئن باشد اما کیمیش تمایلی به ترک بایرن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی ندارد.

کیمیش ترجیح می‌دهد که تصمیم نهایی‌اش درباره آینده را در پایان این فصل و در پنجره زمستانی بگیرد و به همین دلیل مدیران بایرن هم در همان زمان مذاکرات با نیوکسل برای انتقال این بازیکن را پیش خواهند برد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی