|

فوق ستاره بایرن مونیخ در رادار نیوکاسل!

نیوکاسل می خواهد اسطوره بایرن مونیخ را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

چیزی به اتمام قرارداد توماس مولر در بایرن مونیخ نمانده است و الکساندر نوبل نیز به نظر می رسد دیگر آینده ای در بایرن مونیخ داشته باشد. حال شرایط این بازیکن باعث شده تا برخی از باشگاه های لیگ برتر به فکر جذب آن ها بیفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته کیکر، توماس مولر از نیوکاسل و برخی دیگر از باشگاه های لیگ برتر انگلستان پیشنهاداتی دارد. قرارداد مولر با بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می رسد. تاکنون هیچ مذاکره ای بین باشگاه و بازیکن شکل نگرفته است. مدت قرارداد جدید برای مولر اهمیتی ندارد، همچنین سیاست باشگاه برای برای تمدید یک ساله با بازیکنان بالای 30 سال، یک قانون کلی نیست و همیشه استثنائاتی وجود دارد. اما علاقه باشگاه های انگلیسی به بازیکنان بایرن تنها به مولر محدود نمی شود.

تاتنهام نیز به جذب الکساندر نوبل علاقه مند است. با تمدید قرارداد احتمالی مانوئل نویر با بایرن مونیخ، نوبل دیگر آینده ای در این باشگاه نخواهد داشت. نوبل تا سال 2023 به صورت قرضی در موناکو حضور خواهد داشت اما در قرارداد او گزینه ای وجود دارد که بایرن می تواند در تابستان آتی او را به مونیخ بازگرداند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی