|

اتلتیکو علیه رئال!

سرمربی اتلتیکومادرید، تایید کرد که تیمش در دیدار کوپا دل ری برای رئال تونل افتخار نمی‌زند.

لینک کوتاه کپی شد

رئال و اتلتیکومادرید پس از نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، در ماه جاری برای دومین بار با هم رو به رو می شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دیدار بامداد جمعه دو تیم در رقابت‌های کوپا دل ری خواهد بود. اتلتیکو باید از قهرمان سوپرجام میزبانی کند اما آن‌ها علاقه‌ای ندارند تا برای رئال تونل افتخار بزنند.

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در نشست خبری پیش از این بازی درباره شکست مقابل رئال در سوپرجام گفت:"همانطور که بعد از بازی گفتم، بازی خوبی انجام دادیم، در وقت اضافه اتفاقاتی افتاد و آن‌ها موفق شدند پیروز شوند و به فینال برسند که باعث قهرمانی آن‌ها شد.

انتظار جو ورزشگاه؟

این فقط یک رویارویی معمولی نیست و بازی حذفی است. ما به حمایت طرفداران نیاز داریم و سعی می کنیم از داخل زمین هم به آن ها انرژی بدهیم. امیدوارم که بازی به بازی بهتر شویم.

رقابت با رئال؟

ما به دنبال ضربه زدن به آن‌ها هستیم و آن‌ها با انرژی مثبت قهرمانی در سوپرجام، به مصاف بهترین رقیب‌شان خواهند رفت. از نظر فیزیکی نسبت به مادرید پایین تر هستیم. اگر در مورد ویژگی های بدنی آنها صحبت کنیم، بازیکنان قدرتمندی دارند اما بازی فردا به سرعت ذهنی بستگی دارد.

عملکرد دفاعی؟

بازیکنان آن‌ها همیشه در دوئل هستند و هر کسی که موفق شود بیشتر برنده شود، شانس بیشتری برای برنده شدن دارد، هر چه دوئل های بیشتری را ببریم، بیشتر پیشرفت خواهیم کرد.

1979756

یادگیری؟

حریف ما خیلی خوب بازی می‌کند، در فضاهای خالی خطرناک است و بدون داشتن توپ هم می توانند برنده شوند، این مربوط به سلسله مراتب است نه شانس. به محض اینکه بتوانیم در دفاع رو به جلو حرکت کنیم، تیم پیشرفت زیادی خواهد کرد.

تونل افتخار؟

فکر می‌کنم نظرمان نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است، همیشه احترام زیادی برای مربی به عنوان یک همکار وجود دارد، اما طرفداران ما همیشه جلوتر از بقیه هستند، احترام به آن‌ها حرف اول را می‌زند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی