|

لیونل مسی با آرای کاپیتان های رئال بهترین بازیکن جهان شد؟

مسی شب گذشته به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

مراسم بهترین‌ های سال 2023 فیفا به میزبانی لندن برگزار شد و لیونل مسی عنوان بهترین بازیکن سال 2023 را از آن خود کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  اسطوره آرژانتینی بالاتر از ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه فاتح جایزه The Best شد.

تساوی آرای هالند و مسی؛ چرا جایزه مرد سال فیفا به لئو رسید؟

تعداد امتیازات مسی و هالند در مراسم The Best برابر بود اما طبق قانون فیفا، مسی به لطف آرای بیشتر کاپیتان ها، این عنوان را دریافت کرد. بسیاری از کاپیتان های تیم های ملی به ستاره آرژانتینی رای دادند که در این میان نام دو بازیکن رئال مادرید یعنی لوکا مودریچ و فدریکو والورده نیز دیده می شود. به نقل از ESPN؛ برخی از کاپیتان هایی که به مسی رای دادند به شرح زیر هستند:

کیلیان ام باپه، محمد صلاح، فدریکو والورده، کریستین پولیشیچ، ویرجیل فن دایک، لوکا مودریچ، روبرت لواندوفسکی، جانلوییجی دوناروما، روملو لوکاکو، هری کین، یان اوبلاک، نیمار

نکته جالب اینکه رای دوم والورده و مودریچ نیز هالند نبود. والورده به ام باپه رای داد و مودریچ به رودری. انتخاب سوم مودریچ هم وطن خود یعنی بروزوویچ بود ولی والورده در انتخاب سوم خود به هالند رای داد. با توجه به فاصله میلی متری مسی و هالند در آرا، شاید اگر مودریچ و والورده به جای مسی، هالند را در انتخاب اول خود قرار می دادند، اکنون عنوان بهترین بازیکن سال به ستاره نروژی سیتیزن ها می رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی