|

صیادمنش به استقلال برمی‌گردد!

سایت Hull Live با اشاره به اینکه صیادمنش به جدایی از هال‌سیتی نزدیک شده، نوشت: «انتظار می‌رود این اتفاق طی یکی، دو روز آینده محقق شود» اما..

لینک کوتاه کپی شد

برخی رسانه‌ها از بازگشت قریب‌الوقوع این مهاجم تکنیکی به فوتبال ایران و به‌خصوص به باشگاه استقلال خبر دادند و تاکید کردند که این بازیکن برای نیم‌فصل دوم شاگرد جواد نکونام در استقلال خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  فرهیختگان، این درحالی است که مهاجم سابق استقلال و فنرباغچه ترکیه پس از اینکه مجوز جدایی موقت خود را دریافت کرد، در شکست روز جمعه هال‌سیتی مقابل نورویچ در لیست بازیکنان تیمش قرار نگرفت تا گمانه‌زنی‌ها در این خصوص تقویت شوند.

این درصورتی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای گذشته از احتمال حضور این بازیکن شمالی در نیم‌فصل دوم در امارات نیز خبر داده و اعلام کرده بودند مجیدی منتظر است تکلیف این بازیکن با استقلال روشن شود.

با همه اینها اما مدیر برنامه‌های این بازیکن در ارتباطی که با مدیرعامل استقلال داشته به وی اعلام کرده است با توجه به شرایطی که اللهیار دارد این بازیکن قصد بازگشت به فوتبال ایران را نداشته و در این بین این عدم تمایل ارتباطی به باشگاه استقلال نداشته؛ چراکه اصولا فعلا تمایلی به بازگشت به ایران را ندارد.

مهاجم سابق استقلال تنها در پنج بازی طی فصل 24- 2023 با پیراهن هال‌سیتی به میدان رفت که مجموع دقایق بازی او در این دیدارها به 53 دقیقه رسید. صیادمنش در سه فصل اخیر 38 بار برای هال‌سیتی بازی کرد و سه‌بار موفق به گلزنی شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی