|

مدافع بارسلونا راهی لیگ انگلیس می شود

نیوکسل قصد دارد برای جذب کریستنسن، مدافع بارسلونا، پیشنهادی را ارائه کند.

لینک کوتاه کپی شد

نیوکسل در تلاش است تا ناکامی‌های چند هفته اخیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را با جذب بازیکنان جدید و تقویت این تیم در نیم فصل دوم جبران کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مدیران این باشگاه از عملکرد بازیکنان این تیم که باعث شد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شوند و حتی به لیگ اروپا هم راه پیدا نکنند و در جدول رده‌بندی لیگ برتر هم در جایگاه نهم قرار بگیرند راضی نیستند. 

ادی هاو هم از مدیران نیوکسل خواسته است که برای تقویت این تیم خصوصا در خط دفاعی اقدام کنند و فهرستی را به آنها ارائه کرده که روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده است که نام کریستنسن در صدر این فهرست به چشم می‌خورد.

1939463

این مدافع بارسلونا که نتوانست درخششی که انتظارش را داشت پس از ترک چلسی و پوشیدن پیراهن این تیم به نمایش بگذارد، مشکلی برای ترک بارسا ندارد و احتمالا مدیران این باشگاه هم با جدایی او موافقت خواهند کرد. 

تنها مشکلی که وجود دارد این است که نیوکسل به شکل جدی با معضل قوانین فرپلی مالی روبه‌رو است و تا زمانی که نتواند این مشکل را حل کند، توانایی جذب کریستنسن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی را نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی