|

غیبت ادامه دار 2 ستاره منچستریونایتد

تن هاخ، تایید کرد که لیساندرو مارتینز و کاسمیرو تا چند هفته دیگر هم قادر به حضور در میدان نخواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

مارتینز به دلیل مصدومیتی که در ماه سپتامبر به آن دچار شد قادر به همراهی تیمش از همان زمان نبوده و کاسمیرو هم از اول سپتامبر (10 شهریور) مشغول طی کردن روند درمان همسترینگش است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این دو بازیکن آرژانتینی و برزیلی امیدوار بودند که بتوانند در ماه ژانویه بار دیگر در میادین حضور پیدا کنند اما به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی محتمل نیست و تن‌هاخ باور دارد که آنها هنوز به چند هفته دیگر زمان نیاز دارند تا به شرایط آرمانی برسند.

تن‌هاخ در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این موضوع اظهار داشت: «آنها برای مدتی طولانی به دور از چمن مشغول تمرین بودند و حالا به تمرینات تیمی برگشته‌اند اما نه کامل و فقط در بخشی از تمرینات همراه ما در زمین تمرین حضور دارند.

1936485

حالا این دو بازیکن باید قدم بعدی را بردارند و این ممکن است چندین روز طول بکشد، من فکر می‌کنم که این اتفاق حتی چند هفته هم به طول خواهد انجامید و نباید هیچ فشاری برای بازگشت به زمین به آنها وارد کنیم.»

این در حالی است که یونایتد در این فصل با بحران جدی مصدومیت بازیکنانش روبه‌رو بوده و بسیاری یکی از دلایل اصلی افت فاحش و عملکرد ضعیف این تیم را در همین موضوع می‌دانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی