|

واکنش دروازه‌بان سابق پرسپولیس به جدایی از هوادار

دروازه‌بان سابق تیم ملی و پرسپولیس به احتمال جدایی از باشگاه هوادار واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا حقیقی که نیم‌فصل پر فراز و نشیبی را به همراه تیم هوادار پشت سر گذاشته از جو خوب تیمش با آمدن مسعود شجاعی روی نیمکت این تیم گفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی، حقیقی درخصوص تیم ملی و احتمال جدایی‌اش از هوادار نیز صحبت‌هایی را در گفت‌وگو با ورزش سه مطرح کرد.

بازگشت دوباره به تیم ملی  

من همچنان خودم را مستحق این می‌بینم که جزء نفرات تیم ملی باشم، اما همیشه هم گفتم این نظر من است و تصمیم‌گیرنده شخص دیگری است. زمان آقای اسکوچیچ من با نساجی قهرمان جام حذفی شدم و فکر می‌کنم حداقل باید یک اردو به تیم ملی دعوت می‌شدم و عملکردم را از نزدیک می‌دیدند اما گله‌ای نیست و زندگی همین است. شاید بسیاری هم فکر می‌کنند باید به تیم ملی دعوت شوم، اما الان همه باید فقط برای تیم ملی انرژی مثبت بفرستیم. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در جام ملت‌ها بهترین اتفاقات برایشان رخ بدهد.

شرایط تیم ملی در جام ملت‌های آسیا

به نظرم تیم ملی بازیکنان خیلی خوبی دارد و آقای قلعه‌نویی هم جزء مربیان خوب ایران هستند. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و همین امر هم جذابش می‌کند، ولی امیدوارم جوری رقم بخورد که اول از همه به جمع چهار تیم راه پیدا کنند و بعد هم به فینال صعود کنند که دل مردم شاد شود.

احتمال جدایی از هوادار

احتمال همه چیز در فوتبال وجود دارد. من واقعا لذت می‌برم؛ بازیکنان خیلی خوبی در تیم هستند و خیلی با هم دوست هستیم. بر خلاف اینکه شاید بسیاری فکر کنند جو تیم ما خوب نیست، اما جو بسیار خوبی داریم و حالا هم که مسعود به عنوان سرمربی آمده، قطعا این جو بهتر هم می‌شود. ما همه یک هدف داریم و امیدوارم که چه من باشم و چه نباشم، بهترین اتفاق برای هوادار رخ بدهد. باز هم می‌گویم هر چیزی در فوتبال امکان‌پذیر است و من به عنوان بازیکن باید به فکر اهدافی که در ذهنم هست، باشم. باید ببینیم چه پیش می‌آید. فعلا زمان استراحت است و بعد باید برگردیم و ببینیم چطور می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی